Hotel Au Lion **

Au Lion

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Au Lion bij:

2 reviews over Hotel Au Lion in het Nederlands

Goed familie hotel en zeker aan te bevelen.

Martine en Henri, 12-8-2011

We verbleven in halfpension en hadden een zeer ruime en nette kamer op de 1ste vedieping aan de voorzijde van het hotel. Het hotel is mooi gelegen in het centrum van van het stadje. Het onthaal door de patron en de service van het personeel is uitstekend ook werden we verwelkomt door het lieve hondje van het hotel Lily. Het diner was van goede kwaliteit, afwisseling en meer dan voldoende.

Enkele minpunten.

Het standaard ontbijt is wat minder maar mits een klein supplement worden u de lekkerste vleeswaren en kazen voorgeschoteld.

Een kleine frigo op de kamer zou praktisch zijn.

Met dank aan de directie en het personeel voor het aangename verblijf.

Martine, Henri

Gereisd met partner in januari 2011

Aardig

Peter, 25-7-2011

Gewoon een aardig hotelletje aan een leuk pleintje. We kwamen op een maandag aan, was het restaurant dicht, jammer. Simpel afgepast ontbijt, een soort formule Expresse, maar voldoende. Hleaas geen airco op de kamer terwijl het de warmste dag van juni was, 38 graden! Nadeel terras: van die gietijzeren stoeltjes die niet zitten. Daarom tweede dag gegeten op het terras van het aangrenzende hotel, prima! Vinden van het hotel: gewoon de hoofdtraat doorrijden, onder de stadspoort door tot het pleintje met standbeeld met rechts het hotel is bereikt. Parkeren: iets verder (rechts) in buurt van kerk ivm parkeerautomaten.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Au Lion in Ribeauvillé (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Au Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Au Lion scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: