Camping Ferme dus Tuileries ***

6,8

15 reviews over Camping Ferme dus Tuileries in het Nederlands

Goed verzorgde camping

Niek, 17-8-2017

De camping is zeer netjes verzorgd. Grote plaatsen, je mag zelf een plaats uitzoeken.

Dichtbij Duitsland (met gratis pontje) en Europapark.

Leuk zwemmeertje op de camping.

In zwembadje badmuts op en op de glijbanen mag je niet met zwemshort. Wordt erg streng op gecontroleerd op een onvriendelijke manier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping voor weinig

Amri, 26-6-2016

Een leuke camping voor weinig.

Het sanitair is niet van hoge kwaliteit maar is over het algemeen schoon maar de mensen laten hun kleine kinderen alleen gaan ja dat is vragen om viezigheid!!.

Onze kinderen vinden het heerlijk de camping.

Je bent zo in Duitsland maar ook binnen een uurtje in Zwitserland. Wij gaan zekernog een keertje terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk

Lourijntje, 2-8-2015

De camping was een grote verrassing en ontdekking voor ons. Van alles te doen voor de kinderen (9, 11 en 13): zwemmen (met glijbanen), voetballen, beachvolleyballen, tennissen, tafeltennis, midgetgolf, fitness... Daarnaast heerlijk ruimte plaatsen op een mooi terrein met veel zon en toch ook behoorlijk wat bomen. Het sanitair was sober en niet altijd brandschoon, maar prima mee te leven. En waar kun je nog met een gezin van vijf personen kamperen voor onder de 26 euro per nacht? We gaan zeker terug; ideaal ook voor op doorreis naar Italië of Zwitserland, want niet te ver van de snelweg Karlsruhe-Bazel, of Straatsburg-Bazel. Vanaf de camping kun je met de auto prima uitstapjes maken naar zowel de Elzas als het Zwarte Woud. En het klimaat is in dit Rijndal uitstekend. O ja... we hebben ook genoten van het voeren van de (grote) vissen in het zwemmeer bij de camping en van de eekhoorntjes op het terrein.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping voor onderweg

WDLKH, 27-7-2015

Onderweg naar Italië zijn we twee nachten op deze camping gebleven. Leuk meertje met ligweide. Ook de fitnessapparaten en de glijbanen vielen bij de kinderen in de smaak. Het zwembad is klein en verplicht met badmuts, die kun je voor een prikkie bij de receptie kopen. De midgetgolfbaan is verouderd en ontzettend scheef. Kost gelukkig maar €1,00 p.p. Verder is er een bar bij het meer en daar kun je ook maaltijden afhalen. We zijn prima geholpen door de mensen bij de receptie. We hadden een ruime verharde plek voor onze camper. Toiletten schoon, wel zelf wc-papier meenemen. Douches ook prima en lekker warm. Wat ons betreft een prima plek ook voor langere tijd.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een tweede Thuis

Saman-Dhooge, 14-4-2015

Komen hier reeds vanaf 1992,(elk jaar !) en zijn steeds tevreden

geweest. Geen negatieve opmerkingen over het personeel of de eigenaar. Steeds vriendschappelijke verwelkoming en indien nodig, hulp. Dat de eigenaars strikt zijn inzake het naleven van de campingregels is een feit doch ook een absolute noodzaak.

Aan chaos hebben wij geen boodschap ! Wij hopen hier nog vele jaren te kunnen terugkeren.

Gereisd met partner in juli 2014

Gezellige en leuke camping voor weinig geld

Hop, 14-2-2015

Dit is een leuke camping. Onze kids vermaakte zich prima in het zwembad of meertje. Je kampeert tussen de fruitbomen die je zelfs kunt opeten pruimen/appels. Geen animatie voor kids maar de onze hadden daar ook geen behoefte aan.

In de omgeving veel te doen. Met de gratis pond/veerboot ben je zo in Duitsland. Dorp Rhinau heeft VVV daar veel info te halen. Kortom als je geen luxe hoeft maar wel een leuke camping voor weinig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke camping met onbeschofte eigenaresse

Ingridenjanmartens, 29-9-2014

Leuk aangelegde camping met leuke glijbanen en strandje aan een meertje. Verder ook een speeltuintje en fitnessaparaten buiten. Alles goed onderhouden. Wel last van een stinkende badkamer in het chalet.

Maar wat we met de eigenaresse meemaakten bij het uitchecken sloeg alles. Zo onbeschoft en niet gastvrij. Wat een domper op de vakantie. Vragen of we een goede vakantie hadden gehad was er niet bij. Mevrouw vond het chalet niet goed schoongemaakt terwijl het schoner was dan bij aankomst en wilde borg inhouden. Ik heb de koelkast en de kookplaat (met een schuursponsje) opnieuw gedaan en toen was het nog niet goed. Het was ongehoord dat we het verblijf zo achterlieten. Tja hoe vuil wordt een koelkast in een week en een gaskookplaat van twee keer koken. Uiteindelijk gaf ze toch onze borg terug en gaf aan een aantekening te maken voor als we nog eens kwamen. Uiteraard hebben we gemeld niet gediend te zijn van zo'n klantonvriendelijke behandeling en dat we nooit meer komen. Jammer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Rustige camping

Maartenvanrijbroek, 30-7-2014

Een keurige camping, niets meer en niets minder. De staanplaatsen zijn niet gemarkeerd. Als het niet te druk is kun je lekker schuiven met de tafel en stoelen voor het beste plekje in de zo'n of juist uit de zon. Plezierig was dat je bij de receptie als snel werd geholpen. De WiFi is op je kampeerplek op te vangen. Jammer dat je er wel voor moet betalen, bijv 2 euro voor 1 uur. Ik miste een bar op de camping waar je de tour de france kon volgen. Er was geen tv.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Erg leuk

noenoe, 18-5-2014

Wij zijn niet gewend om te kamperen, maar wij vonden dit een prima camping. Door de grote ligweide heb je de ruimte en sta je niet op elkaar. Sanitair is oud maar wel oke. Wij verbleven op deze camping voor een bezoek aan attractiepark Europapark. Dit is prima te doen. Prijs/kwaliteitverhouding is perfect. Wij komen volgend jaar weer kamperen als wij Europapark gaan bezoeken.
Gereisd met partner in juli 2013

Ontspannen camping tussen de fruitbomen

Willemiek Tel, 25-8-2013

We hebben genoten van onze vakantie op deze camping. Kinderen konden zelfstandig maar glijbanen toe omdat deze in een ondiep bad uitkomen. Heerlijk fris zwemmeertje is er ook met gezellig strand met kleine boompjes voor schaduw. Sanitair is gratis en goed als je op tijd bent. Warm water kan ook op zijn en dan heb je dus koude douche en geen warm afwaswater. Veel duitsers en fransen, men spreekt ook overal goed Duits.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme dus Tuileries in Rhinau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme dus Tuileries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ferme dus Tuileries scoort een 6.83 uit 10 op basis van 27 reviews.