Camping Les Moraines

Matig

3 reviews over Camping Les Moraines in het Nederlands

Niet echt een aanrader

Michiel, 29-6-2017

Over deze camping viel vooraf weinig info te vinden. Heeft geen eigen website, en slechts een paar recensies.

Het terrein is mooi en keurig onderhouden. Een idyllisch beekje loopt dwars over de camping, meerdere plekken staan direct aan de beek. Een deel van de plekken heeft veel privacy en schaduw.

Sanitair is in slechte staat. Lijkt erg ongeïnteresseerd allemaal. Sanitair is ook niet echt schoon. Laatste Acsi campinginspectie was in 1996, gevoelsmatig is dat ook het moment dat het laatste onderhoud is uitgevoerd.

Geen WiFi. Eigenaar spreekt alleen Frans. Directe omgeving van de camping is aardig, meerdere meertjes en wandelroutes vlakbij.

Gereisd met partner in juni 2017

prachtige plek aan de beek

van Veen, 8-8-2016

De camping was een verrassing toen we via Lac Blanc richting Orbey reden. Echt jammer dat het zo slecht ontdekt is. Prachtige grote plekken, een aantal aan de beek (ruisend en kabbelend is niet het goede woord, de buren kun je niet verstaan). Wij vonden het heerlijk rustgevend. Een mooie strategische plek om de elzas en vogezen te verkennen. Sanitair eenvoudig en schoon.Brood te bestellen bij de receptie. Wij vonden het niet erg om even Orbey in te rijden (5 minuten). 's Avonds verdween de zon om half 7 achter de berg op onze plek, en koelde het flink af. Mooie wandelingen te maken, direct vanaf de camping. Schitterende omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2016

klein en rustgevend

H. Boekwijt, 23-10-2011

Voor de op rust ingestelde toerist, met niet al te veel overspannen eisen over luxe en entertainment (alsjeblieft, ga dan naar zo'n megacamping met sauna, disco, trampolinerende kinderen en ander triviaal gedoe) is deze öuderwetse" kleine camping een absolute aanrader. Voor mij (ons) een verademing. Aardige, behulpzame eigenaars met eigen klein "restäurantje" waar je, als je dat 's ochtends vraagt voor de avond een Elzasser choucroute kunt bestellen (en andere gerechten) Voor zo'n 12-15 euro, maar ook meenneemfrites in porties etc.. Uiteraard voor de volgende dag kan je stokbrood en croissants bestellen die de volgende ochtend voor je klaar liggen. De camping is gelegen in een zeer fraaie bergachtige omgeving en het ruisende beekje dat er middendoor loopt....
Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Moraines in Orbey (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Moraines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Moraines scoort een 5.37 uit 10 op basis van 4 reviews.