Hotel Du Parc **

Du Parc
6,9

43 reviews over Hotel Du Parc in het Nederlands

Super fijn hotel en leuke bediening,een aanrader.

Familie Deckers, 12-9-2017

Eten in restaurant was heel lekker ,elk menu een gastronomisch hoogtepuntje en super lekker ontbijt met een glaasje Cremént.

Alleen het gemis van een koffie/theezetter enigste minpuntje. De rest was topvakantie.

Gereisd met partner in september 2017

Sfeervol en goed beginpunt om Elzas te ontdekken

Fam. Hamers, 12-8-2017

Wanneer je op vakantie gaat moet je de instelling hebben om je eigen thuis te kunnen achterlaten en openstaan om alles wat je tegen komt positief te benaderen. Het hotel is eenvoudig maar sfeervol ingericht. Over het personeel tijdens ons verblijf geen klachten, vriendelijk en behulpzaam. Het is maar net hoe je mensen benaderd. Ontbijt simpel maar genoeg. Mijn dochters (18jr en 24jr), vrouw en ik moesten ook even wennen aan de Franse keuken (4 gangen-diner), maar dat is ook een van de dingen die je van tevoren kunt weten (internet). We hebben over sommige culinaire hoogstandjes hartelijk gelachen en onder de liefhebbers in ons groepje verdeeld. Kamers zijn klein maar dit geeft ook een knus gevoel. Matrassen van de bedden hadden wat harder mogen zijn, maar dit is een persoonlijke smaak Als beginpunt is Niederbronn-Les-Bains en dit hotel uitstekend geschikt om de vele uitdagingen die de Elzas biedt te ontdekken (Colmar, Straatsburg, burchten, museums etc.). Al met al 5 leuke dagen gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Eenmalig verblijf

Laura Verhelst, 17-7-2017

- Vriendelijk onthaal aan de receptie

- Nette en voldoende ruime kamer, maar zonder airco

- Belabberde en onvriendelijke bediening in het restaurant. We hadden ontbijt en 's avonds kregen we de dagmenu en dit liet zeker te wensen over. Ingrediënten die de dag erna gewoon opnieuw gebruikt worden en zeker niet meer vers zijn, beperkt ontbijt, smaakloos eten, ... Wij hebben hierdoor drie dagen maagklachten gehad tijdens ons verblijf.

- Lange reisafstand naar steden zoals Colmar, Kaysersberg, Straatsburg, ...

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Du Parc bij:

Leuk hotel maar ga er niet eten

Ed Hoekstra, 22-7-2016

De Kamers waren zeer net, er waren van 2 kamers één gemaakt zodat er een ruime badkamer kon worden gerealiseerd, bedden waren goed en ook werd eea goed onderhouden. Er was zlefs een piep klein zwembadje De mensen van de receptie zeer vriendelijk. Parkeerplaatsen uiterst beperk slecht ca.12 sts. Obers van het restaurant waren zeer onvriendelijk en enkel uit op winst bejag . Als je een bepaalde maaltijd bestelde kreeg je gewoon een duurdere, het 4 viergangendiner was een aanfluiting 3e gang was 2 blokjes kaas en het toetje een soort Saromapuddinkje oid.
Gereisd met partner in juni 2016

Conform prijs / kwaliteit !

Wij met vrienden, 17-5-2016

Verbleven er 2 dagen (voordeelarrangement).

- Kleine kamer en nog kleinere douche.

- Basic ontbijt, avondeten iets uitgebreider doch basic.

- Klein zwembad

+ Dranken niet te duur.

+ Vriendelijk personeel.

+ Leuke wandelingen in de buurt

+ Gratis parking naast en achter hotel (te bereiken via parkje/brugje).

+ Gratis Wellness activiteit (Sauna, Hamman, .....)

Gereisd met vrienden in mei 2016

Dik in orde

Hans, 13-9-2015

Prima uitvalsbasis om de Elzas / Vogezen te ontdekken
Gereisd met partner in september 2015

Viel me.

Luyxkx, 31-8-2015

De kamer: bed een beetje te klein en heel warm. Sliepen aan de achterkant met de raam open op de 3 de verdieping. Heel veel lawaai van de auto's en hangjongeren die met brommertjes blokje rond reden als gekken en ook veel lawaai van kinderen die tot laat in het parkje rondhingen.

Het ontbijt was voldoende (wel niet zoals in Duitsland).

Het avond eten was heel lekker. Je moest alleen je bord vasthouden of het was verdwenen voor je alles kon opeten. Alle gangen kwamen veel te snel na elkaar.

Parkeerplaatsen waren er ook te weinig aan het hotel zelf, het bruggetje achter het hotel was wel goed kon je snel naar de parking aan de mini golf.

Gereisd met partner in augustus 2015

Bijzonder GOED !

Wilfried & Molleke Mols, 30-8-2015

Dit hotel kwam 100% tegemoet aan onze verwachtingen. (6,7 punten in ongehoord!)Mooie kamer, grote badkamer (bad & douche) mooi terras en alles kraak net. Akkoord het is een beetje Belle epoque... et alors... niets mis mee hoor. Het eten was LEKKER en voldoende, daarenboven was het soms verrassend ( koude meloen soep met munt, lekker en een aanrader !)

Het ontbijt buffet was geneus en volledig. ( Bubbels à volontè) Klein min puntje mooie wijnkaart maar er staat niet op vermeld dat je ook bvb een 1/2 liter lekkere wij in een pichette kan bestellen. Foto's staan nog op de smartphone, beetje jammer !

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer!

S.S., 22-7-2015

Ik verbleef 1 nacht in het Hôtel du Parc in Niederbronn-les-Bains, samen met mijn partner. Dit had een romantisch weekendje moeten worden, maar dat werd het helemaal niet....

Het ontvangst was alles behalve: vriendelijkheid kent men hier niet?

De kamer was nog erger: klein, vieze badkamer (schimmel in de douche), enorm warm (verluchting kent men niet?), muffe geur, klein bed (niet eens 1m50 breed!).

Het ontbijt deed er nog een schepje bovenop: er was zeer weinig keuze en er was weinig vers...

Bij het uitchecken werd ons de klassieke vraag gesteld of alles naar wens was: ons antwoord was duidelijk: nee. We hebben dan ook kort enkele punten aangehaald, maar hierop werd helemaal niet gereageerd. Er werd ons enkel nog gevraagd om de toeristentax te betalen en weg was de dame van de receptie. Daar stonden we dan, maar wel blij om te kunnen vertrekken!

Prijs-kwaliteit was dit alles behalve. Een schande dat men voor dit soort zaken nog zoveel geld durft te vragen!

Gereisd met partner in juli 2015

Grote tegenvaller arrangement van touroperator!

Oetelaar, 20-7-2015

Arrangement van 6 overnachtingen in dit hotel, waar wij een kleine eenvoudige en goedkoop ingerichte kamer aan de voorzijde van het hotel hadden. Bed was 1.40m x 1.90 m. Het was erg gehorig. 30-35 graden, geen airco, alternatief was rolluiken dicht en raam open, maar dan erg veel lawaai vanwege de doorgaande weg en het laden en lossen van de vrachtauto's. Ontbijt was karig, maar je kon er wel een glaasje cremant bij krijgen. Viergangendiner staat vast, maar je kunt aangeven of je iets anders wilt. Het drinken hierbij maakt het prijzig. De avond dat we om alleen water vroegen, moesten we extreem lang op het eten wachten. Diner was niet altijd van goede kwaliteit. Veel tafels en stoelen, zowel binnen als buiten. Weinig privacy dus. Fietsen kun je beneden plaatsen, personeel sluit alles af. Bij het uitchecken aangegeven dat niet alles naar wens was geweest. We konden een glas cremant als compensatie krijgen, terwijl wij gingen autorijden. Wijnproeverij op 85 km! WiFi werkt belabberd.
Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Du Parc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Parc in Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Parc scoort een 6.94 uit 10 op basis van 48 reviews.