5,9

Matig

14 reviews over Hotel Aux Deux Roses in het Nederlands

Dit nooit weer.

Lex, 3-8-2016

We zijn met touroperator naar dit hotel geweest.

Reisorganisatie niks op aan te merken maar het hotel kan veel en veel beter.

Het eten is aan de zoute kant en drinken kost duur in dit hotel om even een voorbeeld te geven 3,40 voor een flesje cola van 33 cl.

Ook de bediening maakt zich niet erg druk hier of het vandaag niet komt dan komt het morgen wel.

Ook het ontbijt zit totaal geen afwisseling in elke dag zelfde broodjes en zelfde beleg. Hartige beleg is halve kaasplakjes en een soort boterhamworst.

Gereisd met partner in juli 2016

1pers. kamer zeer klein,uitgeleefd, mini badkamer.

Gerard, 9-7-2016

Vriendelijk personeel, 1 persoonskamer ( 3x4 meter?) op 1e verd. (kamer 28) heel klein en vol met 2 bedden wel, toe an renovatie; mooie platte TV; doucheruimte/wastafel /toilet op 1,5x1,5 (?) meter en armoedig; weet niet wat touroperator hiervoor betaald maar gaf geen vakantiegevoel;

stadje is verlaten doch is wel een interessante vestingstad; ontbijt goed

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Mooi sfeervol en betaalbaar hotel

Jasper van Bochove, 2-8-2015

Mooi sfeervol en betaalbaar hotel in een mooi pittoresk vestingsstadje, aardig personeel.
Gereisd familie in juli 2015

Zolderkamertje!

Ria Groot Nibbelink, 24-10-2014

Met een reisgezelschap deden we de overnachting op de heen- en terugreis in dit hotel. We werden op een piepklein zolderkamertje gestopt. Met een badkamerkast, waar je eigenlijk niet kunt douchen, een bezoek aan het toilet was al een opgave. Zo klein. Wankele, krakende bedden. Omdat we beide keren dezelfde kleine kamer hadden, verhaal gehaald bij de reisleider, er was nog een andere kamer vrij, maar volgens de receptioniste was die al weer verhuurd. Ja dat kan natuurlijk, in 5 minuten. Bediening tijdens avondeten onfatsoenlijk. Zoek een ander hotel in de buurt, die zijn er genoeg.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Slecht hotel

E. de Hek, 22-9-2012

Kamers evt. geschikt voor 1 overnachting. Niet om met een groep 6 nachten te verblijven. Veel te klein, te weinig ruimte in badkamer. Erg gedateert. Douche paste niet in houder, geen ruimte om iets neer te zetten.

Ontbijt was prima maar avondeten niet bijzonder.

Personeel niet al te vriendelijk

Gereisd met vrienden in september 2012

GEWOON DOEN

HEDWIG, 4-8-2012

Wij waren in dit hotel van 23 tot 27 juli 2012.we hadden ons wel zorgen gemaakt omdat het nogal slecht werd beoordeeld op reiswijzer.maar dat was helemaal niet nodig.het is gewoon een goed hotel.goede bedden .en ook goed en lekker eten.100% meegevallen voor ons.en savonds een wandeling langs de verdedigingswallen is helemaal mooi.zo lekker rustig dat je de schaapjes kunt horen kauwen.onze hele bus was tevreden over dit hotel.dus mensen ,gewoon daar boeken hoor.helemaal niks mis mee

Gereisd met vrienden in juli 2012

Fantastische omgeving.

Michael Noorlander, 5-6-2010

Wij verbleven in dit hotel omdat we naar de Ek voetbal gingen in zwitserland. en tot mijn grote verbazing koste dit hotel 20 euro per pesoon. en wat we er voor terug kregen was een ontbijt en een sfeervol ingerichte kamer. dit hotel bevind zich in een vestingsstad en de omgeving is echt heel mooi. wij zijn maar 1 dag geweest maar als het er ooit nog van komt. gaan we hier zeker nog een weekend heen.
Gereisd met vrienden in juni 2008

aangenaam hotel

Gijdé Jean-Pierre, 16-5-2010

prijs kwaliteit is het zeker een aanrader, het restaurant is zeer lekker en niet duur,

vriendelijk personeel, ontbijtbuffet kan beter

Gereisd met partner in januari 2010

Leuk hotel met lekker eten

Agnes Gerritsen, 2-9-2009

Hotel Aux Deux Roses is een keurig familiehotel met een goed ontbijtbuffet en lekker avondeten; mijn tafelgenoten tijdens de groepsreis naar de Elzas zijn het hiermee eens; de kamers zijn netjes verzorgd, alleen de badkamer is aan de kleine kant en het terras is niet berekend op een reisgezelschap; maar daar werd tijdens ons verblijf al aan gewerkt.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Nooit meer

HGV, 20-8-2009

De reis van Peter Langhout naar de Elzas (5 dagen) was fantastisch. Geweldige chauffeur.

Het ontbrak het hotelpersoneel aan gastvrijheid. Ontbijt(buffet) was trouwens uitstekend.

Wij willen wel weer naar de Elzas maar dan liever een ander hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aux Deux Roses*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aux Deux Roses in Neuf-Brisach (Haut Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aux Deux Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aux Deux Roses scoort een 5.91 uit 10 op basis van 14 reviews.