Hotel Verte Vallée ***

Hotel Verte Vallée
Verte Vallée
8,8

18 reviews over Hotel Verte Vallée in het Nederlands

Hotel is zeker 4 sterren waard,alles was tip top.

Fam. Devos, 3-8-2017

Hotel met goeie ontvangst, vriendelijk personeel en perfect proper. Een zeer fijne keuken met uitgebreid ontbijtbuffet met bubbels en een 5 gangen menu 's avonds.

Ook voor de kinderen heel fijn met speelhoekje buiten en binnen. (Wij vroegen een gerenoveerde kamer). Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
The Management., Directeur, 7-8-2017

Dear Customer

Thank you for your opinion. We are glad you enjoyed your stay. Every year we do renovations in the rooms. We are glad that you like these new rooms.

We hope to see you soon at the Verte Vallée.

zoek je kwaliteit? Boek dan hier!

Herman, 24-6-2016

Het is ronduit fantastisch toeven in dit rustig gelegen hotel in het fraaie Munster. Menukaarten in 3 talen aanwezig, eten is Michelin waardig, uitermate beleefd en vriendelijk personeel waar niets te veel voor is. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Gereisd met partner in juni 2016

Uitstekend hotel

Jeroen, 7-9-2012

Hebben hier 2 nachten verbleven op basis van Half Pension. Dit betekend een 5-gangen keuzediner met uitstekende gerechten.

De portie's vonden we wel erg groot, maar is dat nu een nadeel?

Ligging is uitstekend, dichtbij de wijnroute, en ook in de omgeving is ook voldoende te beleven.

Gereisd met partner in september 2012

Uitstekend !

JR, 29-6-2012

Zéér goed hotel, zeker een van de beteren in de ganse streek, met een goede en rustige ligging om zowel de Vogezen (o.a. Route des Crètes) als de Elzas (Straatsburg, Colmar, Route du Vin, ..) te bezoeken.

Effenaf uitstekende bediening, met een zeer goede keuken (uitgez. hoofdschotel bij het laatste diner), goede wijnen aan redelijke prijzen. Bovendien een erg volledige uitrusting.

En daarbij ook nog eens uitstekend weer, wat wil je nog meer.

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2012

SUPER

Koppel uit Torhout, 25-7-2011

Schitterend op alle vlak. Ruim voldoende en heel vriendelijk personeel. Kraaknet. Spa uitstekend. Avondmaal: ruim en heel verfijnde kwaliteit. Ontbijt: overtreft alle verwachtingen. Ligging: heel goed om streek te verkennen.
Gereisd met partner in juli 2011

Tophotel zonder meer

frank en martine, 15-4-2011

Voor ons ware ontdekking gingen al jaren naar Elzas maar nooit zo een kwalitatief hotel gevonden. Keuken zeer lekker met verse produkten. Goeie Welness. Super mooie kamers. Dus wat wil je nog meer.
Gereisd met vrienden in maart 2011

aanrader

Fam. Pennings, 16-10-2010

over dit hotel kunnen wij alleen maar positief zijn: onze kamer was inderdaad niet groot (2 persoons) maar alles erop en eraan en super netjes. Vriendelijk personeel, spreken nagenoeg allemaal naast frans ook duits en engels. Hotel met fijne faciliteiten, een nette inrichting, fijne bar, mooi terras, goed eten, goede wijnen. Hotel is zeer centraal gelegen voor de vele bezienswaardigheden in de mooie omgeving. Ontbijt vonden wij zeer uitgebreid en teveel om op te noemen. Bij halfpension hoort een 5-gangen keuzemenu, dit was goed. Wij hebben geboekt via touroperator en dit was goedkoper dan rechtstreeks boeken. Klein minpuntje vonden wij de snelheid waarmee het diner werd geserveerd maar dit kun je zelf een beetje sturen door bij de koude gerechten de tijd te nemen. Kortom prima prijs-/kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in oktober 2010

Zeer mooi hotel met uitstekende keuken en SPA

Huibers Jos, 22-9-2010

Enkele dagen in sepetember verbleven met enkele vrienden.

het beste wat mij al overkomen is in Frankrijk. Het hotel was volledig bezet en toch voel je de drukte niet. Eten was zeer goed naar onze normen wat grote porties.

Het ontbijt voldoende en personeel doet zeker zijn best.

Spijtig dat het arm water de laatste dag het liet naweten.

Ligt zeer goed om de wijndorpen van de Elzas te ontdekken.

in het hotel uitgebreide SPA met sauna, stoom, brubbel en gewone zwembad.

Gereisd met vrienden in september 2010

prachtig hotel

Herman Donkers, 17-9-2010

Eind augustus een week in dit hotel gelogeerd met de fietsclub. Het avondmaal was telkens een festijn, al duurde de bediening soms wel lang. Ook het ontbijtbuffet was in orde, zeker naar Franse normen. Een gebakken eitje of gebakken spek had er natuurlijk nog wel bij gekund.

Het hotel is mooi en rustig gelegen in een park op wandelafstand van het centrum. In het centrum vindt je wel enkele winkels en 6 tal bars of cafe's. Het was er allemaal tamelijk rustig. In de buurt vindt je enkele mooie wijndorpjes; oa Riquewihr, Turckheim.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Zeer goed hotel, vooral het eten is supper.

Raoul & Rita, 26-7-2010

Rustige ligging aan een park, dicht bij het centrum. Mooi verzorgd hotel, met perfecte service. Diner bij H.P. is werkelijk uitmuntend en zeker zijn prijs waard (5 gangen) - SPA is eveneens OK. Een aanrader. We komen zeker nog terug.
Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Verte Vallée bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verte Vallée in Munster (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verte Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Verte Vallée scoort een 8.84 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: