Hotel Le Grand

Matig

5 reviews over Hotel Le Grand in het Nederlands

Nooit meer

Dewitte Jean Paul, 19-8-2009

Ik kom beroepshalve veel in hotels. Dit heb ik nog nooit gezien, alles was ondermaats. We hadden half-pension genomen met "-gangen menu à la carte, het was buffet en het valt met geen woorden te beschrijven, resultaat, we hebben buitenhuis gegeten. Slechte bedden!! onvriendelijk e.d.meer. Trouwens ga jetaair waar ik geboekt heb erop aanspreken. Ik had dit geregeld en we zijn met vrienden daar geweest. Ik ben gewoon in affronten gevallen bij mijn vrienden.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Gemengde gevoelens

Rianne, 27-9-2008

Bezocht sept 2008. Geboekt via reisorganisatie. Kregen zeker niet de kamer waarvoor we betaald hadden, maar een kamer met versleten 2-pers.-bed en verder minimale inrichting. Wel nieuw keukenblokje maar zonder enig pan of bord, glas of bestek. Na klagen en door tussenkomst reisorg. vanaf 2e nacht wel een perfecte kamer. Het eten a la carte was top.
Gereisd met partner in september 2008

Daniela, 19-11-2007

Een zeer net hotel. De kamers zijn erg klein maar heel netjes, mooie badkamer. Het ontbijt is erg goed en uitgebreidt en 's avonds kan men er a la carte eten: uitstekend en voor een goede prijs. Verder ligt het hotel op loopafstand van het centrum van Munster. Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in november 2007

Daisy, 4-3-2007

In Munster ligt hotel Verte Vallee.

Als je in Munster naar een hotel wilt, ga dan hier naartoe. Dit hotel wordt ook als kuuroord gebruikt. Revalidatie ook. Dus mooie binnenzwembaden, allerlei wateractiviteiten, massages, fysio etcetera.

Kamers zijn prima, wat gedateerd. Wel met airco.

Goede bedden. Leuk zitje met koffiezetapparaat.

Een aanrader.

Gereisd anders in juli 2006

Erkelens, 16-12-2006

Een gemoedelijk hotel waar bijna alles kan. Nooit commentaar als de kinderen druk waren. Ligging kon beter want ligt bijna in centrum. Door veel bouwwerkzaamheden toen ging het verkeer rond ons hotel. Dit jaar zal dat wel anders zijn. Wij gaan zeker terug want de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Geen super de luxe kamer maar goed vertoeven. Ontbijt kon beter maar het avond eten echt top. Altijd streekgerechten en als buffet kon je nemen wat je wilde. Vooral het vrijheid gevoel overheerste!! Omgeving is zeer leuk alleen Munster zelf daar is niet veel te beleven, maar dat zoeken wij ook niet!
Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Grand bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Grand in Munster (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Grand scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.