7,4

32 reviews over Camping Municipal de Molsheim in het Nederlands

goed om streek rond Straatsburg te bezoeken

familie Mestdagh- Verstraete, 7-8-2017

De plaatsen zij ruim, het sanitair zeer proper, grote douchecabines, dicht bij winkel, goede uitvalbasis om de streek te verkennen, rustige camping

Er is echter wel wat nachtlawaai, want de camping ligt aan een kruispunt van 2 wegen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Niet eens een plaats genomen.

Harrie Altorf, 28-7-2017

Om 4 uur in de middag blijft de slagboom dicht, en er komt even later iemand aanrennen die de receptie opent. Deze man mag blijkbaar niemand inschrijven en neemt gelijk mijn paspoort in, en stopt deze in een envelopje. Als ik bezwaar maak, weigert hij in eerste en tweede instantie mijn reisdocument terug te geven.

Ondertussen staat mijn caravan nog half op de straat vanwege de gesloten slagboom.

Na stevig aandringen, heb ik toch mijn paspoort weer terug, en ga snel een vriendelijker camping zoeken. Deze snel gevonden in Obernai.

Gereisd met partner in juli 2017

Basis van deze camping goed !

Bouts, 14-9-2016

De basis van deze camping is prima, maar het onderhoud en vooral het reinigen van vooral het toilet gedeelde was erbarmelijk,

er werd 1.00 uur de toiletten afgesloten, maar wat er uitgevoerd werd was helemaal niet zichtbaar na dat uur.

enkele voorbeelden: achter toiletpot en urinair lag nog net zoveel poepresten en

plas als voor dit uur en buiten dat de vloer globaal gepoetst was, was niks veranderd aan de zijwanden en hoger was nooit iets aan gedaan.

verder de kranen afvoeren en het bekende urinair welk al jaren met plastiek is afgedekt, allemaal een groot drama.

Het bleek dat deze camping onlangs geen gemeente camping meer is maar over genomen door een particulier en 1 dame aan de ingang ( welke wel behulpzaam )

en dan de heer die voor het "onderhoud " moest zorgen.

verder zou het zwembad tot 7 sept. open zijn maar 4 sept werd het reeds gesloten

terwijl het bloedheet was.

Gereisd met partner in september 2016

Aanrader !

M. Verzijl, 17-1-2016

Levendige camping, aan de rand van het stadje Molsheim gelegen met grasbodem en veel schaduw van volwassen bomen (let op met schotel-ontvangst voor TV). Het sanitair is erg ruim, niet luxe maar wel goed schoon gehouden.

Alle basis voorzieningen aanwezig. Gehandicapten vriendelijke camping.

Prettige receptie met broodservice.

Het (gemeentelijk) zwembad aan overzijde camping is gratis voor kampeerders (normaal €3,- entree per persoon) .

In de omgeving: Wandelen-Fietsen-Vissen-Kanovaren-Zwemmen en vele bezienswaardigheden.

Er is voldoende aanbod van winkels in het centrum, maar ook de Super-U op

Gereisd alleenreizend in juni 2015

aardige camping

Maartje, 11-8-2015

We zouden eigenlijk een aantal dagen op deze camping staan, maar vanwege de verwachte onweersbuien toch maar eerder vertrokken.

De eerste indruk van de camping was dat die een beetje rommelig was. Met auto's bij de plekken heb je niet echt het idee dat je in de natuur zit :-(

Rondom door de bomen wel veel schaduwplekken.

Speeltuin en zwembad aan de overkant van de weg waren prima :-)

Sanitair is gedateerd, maar wel schoon.

Gereisd familie in augustus 2015

Prima camping!

Joost Burger, 8-8-2015

Wij hebben hier twee en een halve week gestaan in juli/augustus 2015. We stonden vrij dicht bij de straat aan de achterkant, die soms rumoerig is en waar de vuilcontainers vroeg worden geleegd. Dat was wat minder maar verder is de camping ons goed bevallen. Het zwembad is prachtig en de prijs (30 euro) voor gezin met caravan en hond en verder alles inbegrepen is zeer acceptabel. In de omgeving is super veel te doen. Wij vonden Straatsburg, Fort Mutzig, Le Struthof (concentratiekamp) en Molsheim zelf erg mooi. Zeker een aanrader, ook voor fietsers en wandelaars en geocachers.
      Gereisd familie in juli 2015

Leuke municipal

Kevin, 6-8-2015

Leuke municipal camping. Niet zo groot, zodat kleine kinderen zelf de weg kunnen vinden. Fijne plekken, ruim genoeg voor een grote tent en auto. Je zit aan de rand van het dorp en daardoor komt er wel wat verkeer voorbij, maar je zit ook op loopafstand van het centrum met verschillende restaurantjes. Het zwembad is goed, voor klein en groot, met een hele mooie ligweide. Achter het zwembad zit een leuke speeltuin voor kleine kinderen. Verder is er twee maal per week een tarteflambee avond en een keer per week met Franse DJ. Erg leuk dus voor een municipal camping. Hoe de kinderen zich vermaken hangt erg van de andere gasten af natuurlijk. Een deel staat er wat langer en een deel wisselt erg, vooral campers; op het ene moment veel Nederlanders en later weer veel Fransen. De grote Super U zit om de hoek. Erg handig, je hoeft eigenlijk niet veel in je koelbox te bewaren. Op zondag is 'ie dicht en ook de grote Cora een stukje verderop. Het sanitair is oké; beetje gedateerd.
      Gereisd familie in juli 2015

Fijne camping

Leo van Tilburg, 25-7-2015

Leuke camping voor op doorreis maar ook fijn als je een paar dagen in de omgeving wilt fietsen. Er loopt achter de camping een mooi fietspad naar Strasbourg. Deze stad is zeker een bezoekje waard. De camping heeft voldoende en goed sanitair. Een minpuntje is dat wifi alleen bij de receptie werkt. Verder mooie ruime plaatsen. Prijs kwaliteitsverhouding is dik in orde.
      Gereisd met partner in mei 2015

Super camping!!!

totokikilove, 21-7-2015

Wij komen er al 11 jaar en onze vrienden 22 jaar en het is en blijft een geweldige camping zo aardig allemaal alleen de vrouw is wat minder die vaak in de receptie zit maar die man is geweldig we blijven komen op deze geweldige camping!!!!!!!
      Gereisd met vrienden in juli 2015

Boven onze verwachting goed!

Jantien Bik, 10-8-2014

Wij stonden een week op deze camping; prachtige ruime plek tegenover de speeltuin. Voor onze kinderen heerlijk! Sanitair was echt prima, vooral de douches zijn ruim, voldoende mogelijkheden om je spullen kwijt te kunnen en goeie straal en temperatuur. Ondanks dat de camping aan een weg ligt is het er rustig en geen last gehad van andere kampeerders. Broodjes service bij de receptie en supermarkt om de hoek. Het zwembad er tegenover is ook echt heerlijk; verwarmd en voor ieder wat wils. Wat ons betreft is deze camping een aanrader!
      Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Molsheim in Molsheim (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Molsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de Molsheim scoort een 7.35 uit 10 op basis van 37 reviews.