Camping Le Schlossberg ***

Camping Le Schlossberg
Le Schlossberg
8,5

34 reviews over Camping Le Schlossberg in het Nederlands

Ruime, voordelige en rustige camping

P. Bregman, 22-8-2017

De ruimte en rust is geweldig.

Vriendelijke eigenaren (zeer attent, met verjaardag gaven ze bijvoorbeeld een cadeautje). We hadden hier de ruimste plaats ooit. Het weer is niet altijd optimaal in de Vogezen, maar we hebben wel een aantal keren kunnen zwemmen in het naastgelegen meer.

Toiletgebouw mag vaker schoongemaakt worden. Alles werkt verder prima naar behoren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustige camping middenin de natuur

Sweet, 30-7-2017

Schaduwrijke camping vlakbij het stuwmeer Kruth-Wildenstein. Wij huurden een chalet. Modern, schoon, functioneel. Afwasmachine, vriezer. Niet gezellig of comfortabel. Eigen overdekt terras. Rustige camping. 's Avonds stil. Er is een speeltuin voor de kinderen met twee trampo's en een stromend beekje. Er is geen animatieprogramma. De omgeving is prachtig. Veel goed aangegeven wandelroutes, watervallen, meren. Erg weinig verkeer. Een klimpark vlakbij. Afgelegen plek. Voor meer toerisme en winkels rij je naar Gérardmer. Supermarkt op 10 min rijden. Alles op de camping is erg duur. Ijsjes voor 3 euro. Tablet voor vaatwasser 50 cent. Het eten in restaurant vonden wij vies.

Het is vooral een camping als uitvalsbasis voor mooie wandelingen of fietsroutes. Als je je hele dagen wilt vermaken op de camping, of als je van shoppen en uitgaan houdt dan zou ik dit niet aanraden. Wij hadden de hele week regen. Toch erg genoten van de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede camping met ideale ligging.

Lammert, 3-8-2016

Perfecte ligging voor het ontdekken van de omgeving. Ruime plaatsen en goed sanitair. Vriendelijk personeel en rust gegarandeerd omdat de baas regelmatig met zijn fiets over de camping reed om overlast de kop in te drukken.

Minpunt was alleen de parkeerplaatsen langs de camping, wij stonden helaas langs deze plaatsen en vooral in de vroege ochtend vonden sommige het nodig bij hun auto te moeten en de deuren open en dicht te doen. Volgende keer dus een andere plaats kiezen.

Gereisd met partner in juli 2016

Super camping!

HF, 24-7-2016

Een weekje genoten op deze camping. Prachtige ligging, vriendelijk personeel, nieuwe toiletgebouwen waarvan 1 met babybadje, een klein speeltuintje, verse croissants in de ochtend, en mogelijkheden om te wandelen of fietsen vanaf de camping. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hele mooie camping !

Mamasuema, 9-7-2016

Mooi sanitair denk afgelopen winter vervangen.

Camping ligt vlak bij stuwmeer ca 10 min lopen. Iedere dag verse broodjes en mooie speelgelegenheid voor de kinderen.

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

corine, 26-8-2015

Prima camping op een fijne locatie. Genoeg te doen in de omgeving. Het stuwmeer en de bossen met boomklimroute achter de camping, Route des Cretes, ea routes. Verschillende "slagvelden" van de eerste wereldoorlog. Leuke plaatsjes en schattige musea. Kruth zelf heeft geen supermarkt, dichts bijzijnde is 10km. Wel iedere dag vers brood op de camping. Weer is vergelijkbaar met Nederland, kan nat zijn maar vaak wel wat warmer dan thuis.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima camping

Mildred, 10-8-2015

Na een teleurstelling wat betreft gebied doorgereisd naar camping Le Schlossberg. Omdat wij zeer gesteld zijn op rust vroegen wij naar een rustige plek. En die kregen wij ook. Wel wat ver lopen van het sanitair, maar de plek was het meer dan waard.

De sanitair gebouwen mogen wat schoner en zijn wellicht aan renovatie toe.

In het restaurant kan je eten en afhalen maar redelijk aan de prijs.

De camping ligt zeer mooi en het is er erg rustig qua geluid. Er is geen zwembad maar het meer is op loop afstand (10 minuten) en is niet heel erg geschikt voor kleine kinderen.

Vanaf de camping kan je mooie (race) fietst tochten maken. Via de Markenstein kan je doorfietsen naar de Grand Ballon. Maar dan moet je wel een geoefend fietser zijn.

Er is broodjesservice en een paar kleine artikelen, maar geen winkel. Je moet met de auto 10 min rijden voor de eerste grote supermarkt.

Kortom een camping waar wij zeker!!! nog een keer terug gaan komen.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie rustige camping in een mooie omgeving

L, 1-11-2013

Wij hebben een super tijd gehad de 2 weken dat wij op deze camping hebben gestaan.We hadden een mooie plek bij de speeltuin waar onze meiden (4-6) zich prima hebben vermaakt. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam en spreken een paar woorden Nederlands. De kidsclub vonden de meiden ook erg leuk,ook al konden ze elkaar niet verstaan (het meisje kan alleen Frans) Als je van rust en gemoedelijk houdt en je hebt geen luxe nodig dan is dit de ideale camping.

Op 10minuutjes lopen door t bos is het stuwmeer, alleen is het er niet heel veilig zwemmen, dus hebben we er alleen met de voeten in gestaan.

De camping ligt in een prachtige omgeving, waar we heel veel gewandeld hebben en er is ook heel veel te zien, mooie dorpjes en steden, gedenkplaatsen, ruïnes, mooie watervallen en uitkijkpunten.

Supermarkten zijn er vanaf 10 minuutjes rijden.

Je moet het niet erg vinden om te rijden, er zijn een paar dingen vlak in de buurt, wij reden meestal tussen een half uur en uur ergens naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping in mooi gebied

Annemieke, 8-9-2013

Van de zomer 2 heerlijke weken met joge kinderen ( 2,5 en 4 jaar oud) op deze camping gestaan. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Spreken aardig woordje Nederlands. Op de camping is genoeg te doen: speeltuin en beek. ( hoewel deze afgelopen zomer helemaal droog stond). De kinderclub is alleen in het Duits en Frans, maar ze doen erg hun best om alle kinderen te betrekken en ik ben gewoon meegegaan. De omgeving is schitterend, veel watervallen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

super camping !!!

Annick, 21-8-2013

We hadden een super-vakantie op deze camping. Ook voor de kids was het heel leuk. Leuke speeltuin en ze kunnen ook dammen bouwen in het riviertje (als dat niet droog staat :-( )

Schitterende ligging vlak bij het meer van Kruth waar je ook kan zwemmen of waterfietsen kan huren.

Hen nieuwbouw sanitair-blok is proper. Het oudere sanitair-blok bij het speelplein is toch wat verouderd en iets minder proper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Schlossberg in Kruth (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Schlossberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Schlossberg scoort een 8.49 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: