Hotel Quatorze ****

Quatorze

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quatorze bij:

1 review over Hotel Quatorze in het Nederlands

Prachtig, gloednieuw designhotel

Arlette, 19-10-2010

Hotel Quatorze is sinds 4 weken geopend in hartje centrum van Colmar. Dit designhotel is heel smaakvol en strak ingericht. In de kamer staat een heerlijk bed. Je krijgt er een badjas en slippers om gebruik van te maken. De kamer heeft een regendouche een een heel ruim bad. Er is gratis internet en een LCD-tv. Ook de "standaard"-zeepjes en shampoo zijn van een mooi merk en ruiken zalig. Wij hadden een mooi balkonnetje aan de kamer, maar dat hebben niet alle kamers. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar het nachtje in dit hotel gaat zeker een vervolg krijgen, wanneer we weer eens wijntjes gaan inkopen in de Elzas. Top!
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quatorze in Colmar (Haut Rin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quatorze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quatorze scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: