Appartement Le Domaine du Golf ****

Le Domaine du Golf

12 reviews over Appartement Le Domaine du Golf in het Nederlands

Schitterend gelegen appartementencomplex.

Henri Camp, 1-10-2016

Netjes en schoon appartement met mooi uitzicht naar ammerschwihr,ligt zeer centraal om bijvoorbeeld Colmar Ribeauville en andere wijndorpen te bezoeken, vriendelijk personeel, broodjesservice was perfect.Ook voor de hond was het ideaal; je loopt zo een mooi bos in vanwaaruit je ook mooie wandelingen kunt maken.Handdoeken en lakens hoef je niet mee te nemen want dat lag er allemaal klaar (en schoon, dit in tegenstelling tot een andere review)Kortom, een paar leuke dagen gehad met familie.Alleen voor kleine kinderen is er weinig tot niks te doen, maar dit is ook niet de doelgroep voor deze bestemming.
Gereisd met vrienden in september 2016

Absoluut geen 4 sterren waard!!

chantal, 27-8-2016

Appartement is geen 4 sterren waard! Locatie is prachtig met genoeg mogelijkheden tot activiteiten! Broodjesservice is super en lekker. Voor de rest zijn er geen faciliteiten op het domein. Dichtstbijzijnde supermarkt is 5km verder in Keyserberg! Het appartement was verre van schoon. Molton om matras was enorm smerig, besteklade lagen vol zand en rotzooi, keuken was niet schoon, ijskast was niet ontdooid en sloot slecht/niet, afwasser maakt een hels lawaai, gordijnen hingen half uit de muur en bedden waren zeer klein en alleen voorzien van vieze dekens. Melding hiervan gemaakt en werd gezegd op zondag poetsen we niet opnieuw dus we kunnen morgen opnieuw komen poetsen. Balkon is zeer klein en hele dag zon zonder parasol. Sommige appartementen hadden wel een parasol! Receptie spreekt slecht Engels mlaat staan een andere taal als Frans! Geen informatiemap voor handen en receptie weet verder niet waar wat te doen is!! WiFi verbinding is zeer slecht! Erg jammer want omgeving is fantastisch!
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie plek

Max, 23-9-2014

Erg mooie locatie op een heuvel bij het golfpark. Leuke pittoreske dorpjes en een grote stad vlakbij (Colmar). Hotel is prima, ontbijt wat duur (€8,- p.p. Voor standaard broodjes). Zwembad en sauna zijn een leuke toevoeging.
Gereisd met partner in september 2014

PRACHTIG DOMEIN

wilfried willekens, 29-10-2009

Ideaal voor golfliefhebbers met golf rond de accomodaties . Zeer mooie appartementen, zeer goed uitgerust, ruim, gezellig. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd zakelijk in oktober 2009

Goede ligging in de natuur

Sonja, 11-10-2009

De Residentie voldoet aan wat in de brochure staat.We hadden voor 4p geboekt en kregen eentje voor 6p,Maar ik vond wel dat het niet voor 4 volwassenen was ,omdat de tweede slaapkamer met stapelbedden was. Wel twee badkamers en een goede tweepersoonskamer met goede matras. In de keuken is ook alles aanwezig.Alsook een goed terras. Met een mooie wandelweg door de wijngaard kom je na 1.5km in het dorp dat rustig en gezellig is maar niet toeristich een bakker met wat zuivel produkten Er zijn twee restaurants .Maar in de omgeving zijn zo'n mooie plaatsjes met terrasjes en restaurants in overvloed.De Residentie is midden een golfterrein gelegen,maar dat stoorde niet .Wij verbleven er eind september 2009 met prachtig weer.Zeker voor herhaling vatbaar, wij genoten ook van het tarief 4+2gratis. Mooi meegenomen.
Gereisd met partner in september 2009

prachtig gelegen

Ant, 22-9-2008

Wij hadden een 4 persoons appartement en hadden 2 badkamers! 1 met douche en 1 met ligbad. De douchebak is klein.Het restaurant sloot elke dag om 18.00 uur
Gereisd met partner in september 2008

Kajo, 31-5-2008

We hadden een appartement met uitzicht op de 9e hole met een afslag over een dal. Leuk om 's avonds op je terras naar te kijken. Het complex is nogal saai, weinig vertier en de service in het restaurant was beneden peil. Ze waren soms zo maar dicht, terwijl de receptie daarvan niet eens op de hoogte was. De baan is één van de heuvelachtigste die ik ooit heb gezien heb. Wel avontuurlijk maar golftechnisch af en toe iets te. Een leuke afwisseling vormt golf d'Alsace die juist heel vlak is maar heerlijk rustig en fraai onderhouden en fraai "kader' zoals de Belgen zeggen.
Gereisd met partner in mei 2008

Erik, 22-10-2007

Aantrekkelijke locatie, m.n. zeer geschikt voor golfers. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

4p appartement zou ik niet doen met 4 personen ivm matige slaapbank. Verder een absolute aanrader: mooie omgeving, Frans/Duits/Engels sprekend personeel, goed (basic) sanitair en keuken met vaatwasser.

Gereisd familie in oktober 2007

Yolande, 1-10-2007

In mei 2007 zijn wij wederom een weekje geweest. We komen er al een aantal jaren. Schone appartementen. En goeie service. De fax van het reisbureau was verkeerd verstuurd. Hierdoor zaten we in een appartement aan de achterkant. Tot onze vreugde hadden zij ook nog twee appartementen aan de voorkant en wij mochten uitkiezen welke wij wilde. Klasse!!!

Volgende week 6 oktober 2007 gaan wij weer.

Gereisd met partner in mei 2007

Wendy de Ridder, 1-10-2006

We zijn hier de afgelopen week geweest, hele schone appartementen, alles ziet er keurig uit. De ligging is prima, al heb je voor de meeste dingen de auto nodig. Alle leuke dorpen/steden etc. zijn vrij dichtbij. Televisie was te huur voor 8 euro(!) per dag, dit hebben we maar 2 dagen gedaan, maar alleen duitse tv/franse tv/mtv, dus het geld niet waard vonden wij. Verder een klein maar lekker en schoon zwembad, alles was aanwezig in het app. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en behulpzaam.
    Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Domaine du Golf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Domaine du Golf in Ammerschwihr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Domaine du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Domaine du Golf scoort een 6.98 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: