Vakantiehuis Bomba Karelian Village

Vakantiehuis Bomba Karelian Village
Bomba Karelian Village

1 review over Vakantiehuis Bomba Karelian Village in het Nederlands

John, 18-1-2008

Onze vakantie (kerstperiode 2007) in dit oord was niet wat we er van hadden verwacht.

Na de teleurstelling van geen sneeuw, heeft het oord er verder helemaal niets te bieden.

Het zwembad is klein. Na het avondeten van 18.00 uur zit je gewoon in je huisje want er is verder niets te beleven.

Dit bleek ook wel vanwege het grote aantal bejaarden dat er aanwezig was.

Op onze eigen 2 kinderen (12 en 16 jaar) na hebben we nog 1 kind gezien.

Van een gezellige bar is er ook nauwelijks sprake. De barman kijkt zo ongeinteresseerd en loopt meer in het restaurant rond dan achter de bar, dat je vanzelf na een verblijf van 10 minuten er jankend wegloopt.

De dagen zijn er kort maar duren ontzettend lang. Rond 10.00 uur is het licht en om 16.00 is het alweer donker.

Zo blijft er dus weinig over van dit vakantieoord. Je bent er wel uitgerust want om 9 uur lig je dan maar in bed.

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bomba Karelian Village in Nurmes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bomba Karelian Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bomba Karelian Village scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.