8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Harriniva Holiday Centre*** bij :

20 reviews over Hotel Harriniva Holiday Centre in het Nederlands

bijzonder goed

Jana, 22-3-2017

In de winter moet je je vaak verkleden. Thermokleding is een must maar wordt op het centrum verstrekt.
Gereisd met partner in februari 2016

Onvergetelijk

Arie Wieman, 4-4-2014

Harriniva staat garant voor een onvergetelijk (diepvries-) avondtuur.

Wij waren hier in maart 2014, het excursie pakket is uitstekend.

Service; klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

De ligging is afgelegen maar is totaal niet van belang je bent de hele vakantie in goede handen en je waant je in het echte Lapland uitgestrekt natuurgebied en oorverdovend stil. Heeeeerlijk.

Over de kou hoof je je geen zorgen te maken Harriniva heeft uitstekende kleding die je de gehele week tot je beschikking krijgt (Laarzen ; muts; extra paar sokken ; handschoenen en het onontbeerlijke thermopak)

Wij hebben adventure week “Best of Lapland”gedaan onder leiding van de vriendelijke en zeer zorgzame Gids Toiini.

Niet te beschrijven ervaring. , wat wij als hoogte punt hebben ervaren is de 2 daagse husky safari, wat een feest.

Kortom niet twijfelen maar doen, Lapland en zeker Harriniva zal nog lang in je gedachten blijven.

Kiitos team Harriniva

Gereisd met vrienden in maart 2014

Mooi authentiek hotel

Ivan, 2-1-2014

We verbleven er met de Kerstperiode. De ontvangst was hartelijk, de service was tip-top in orde. De kamers zijn volledig in hout. Standaard kamers zijn aan de kleine kant vooral als je met een kind in een derde bed verblijft. Er is niet genoeg bergplaats voor al die noodzakelijke kledij. De kamer wordt een rommeltje, maar dat heeft ook zijn charmes. Het winterprogramma (alle activiteiten zijn betalend) is wat je verwacht van een winterreis in Lapland. De activiteiten (Huskytocht, sneeuwscooter, sneeuwwandeling, ijsvissen, poollichtsafari's, rendiertochten, ...) zijn steeds goed voorbereid en begeleidt door professionele gidsen (meestal Engelstalig). Het verblijf is warm en authentiek. Er is een kleine bar waar ook de "locals" komen. Het is dan ook de enige bar in de directe omgeving. In de omgeving zijn er wel geen interessante dorpen (Muonio ligt op 3 km). Je blijft dus voornamelijk ter plaatse. Het hotel is rokersvrij, enkel buiten kan er gerookt worden. Verzorgd hotel, een aanrader!
Gereisd familie in december 2013

geweldige bestemming voor adventure in snow

dirk, 28-8-2012

veel van verwacht en ook veel van gekregen...the place to be..vriendelijke mensen goe eten kortom niets neg over te vertellen
Gereisd alleenreizend in januari 2012

Een super week!!

Marienell van de Laar, 22-3-2011

Genoten van de week: Adventure White Footprint met gids dirk!! helemaal goed.

Op de eerste avond al het "Noorderlicht"gezien echt helemaal geweldig.

Onze vacantie kon niet meer stuk!!.

Alle andere dagen vooral veel genieten van: de sneeuwscooter-tocht, de rendieren maar voor mij was zeker huskysledetocht een hoogtepunt van de reis.

Op 1 van de vrije dagen nog met de groep en gids Dirk wezen langlaufen naar het nabij gelegen Zweden.

Het was een vacantie om nooit te vergeten.!!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Aanrader!

Arjan en Ron van der Heide, 26-1-2011

Wij hebben als rijders van de Arctic Challenge 2011 3 nachten en 2 dagen mogen genieten van dit werkelijk schitterend gelegen hotel midden in de natuur.

Alles binnen handbereik de sledehonden de sneeuwscooters e.t.c.

Arjan en Ron van der Heide

Gereisd met vrienden in januari 2011

Mooi gelegen aan een snelstromen rivier

Edwin, 28-8-2010

Tijdens onze rondreis door Scandinavie hebben wij hier gebruik gemaakt van de kampeerhutten. Eenvoudig maar goed. Doucheruimte zeer schoon, indien we gewild hadden we zelfs gebruik kunnen maken van de sauna. In het restaurant kun je goed eten voor een buitengewone lage prijs. Kortom, ik kom graag een keer terug.
Gereisd familie in augustus 2010

Avonturenweek met tweedaagse huskysafari

Maaike, 14-2-2010

Harriniva heeft drie sterren maar verdient er in veel opzichten meer: het eten is geweldig, de sfeer ontzettend goed en de organisatie van de diverse excursies is uitstekend. Ook het materiaal (thermopakken, sneeuwscooters etc) dat wordt gebruikt is bovengemiddeld van kwaliteit.

De tweedaagse huskysafari was een hoogtepunt, heel bijzonder om op deze manier door een oneindig mooi wit landschap te gaan. De wildernishut heeft een sauna die je niet mag missen, maar ook de sauna's in Harriniva zijn een bezoekje waard.

Ik reis erg graag en vaak alleen, maar het was deze keer ook ontzettend gezellig om met een groep van 11 personen (2 uit Frankrijk, 2 uit Duitsland en 7 uit Nederland) op te trekken. Onze gids Dirk was niet alleen een gezellige gids maar ook een goede kok en bovendien redder in nood voor degenen onder ons die zich met sneeuwscooter en al ineens in de diepsneeuw bevonden.

Al met een al een geweldige week, een absolute aanrader!

Gereisd alleenreizend in februari 2010

Fantastisch Hotel

Joke en Aad van Beest, 14-2-2010

Net terug van een geweldige adventure week. Het Harriniva Hotel is een mooi gezellig hotel, ligt op een uniek plekje in het bos en aan de rivier. Mooie ruime kamers veel hout, prima douche. Gezellige eetzalen en buitengewoon goed eten en in zijn geheel zeer goede service, ontspannen gemoedelijke sfeer. Rendiersledetocht, sneeuwscootertocht en vooral de 2 daagse huskytocht waren super. Onder deskundige leiding van gidsen geniet je volop van de prachtige omgeving en leer je ook nog vanalles over Lapland, rendieren, husky's en de unieke natuur van Lapland. Langlaufen, sneeuwschoen wandelen, paardrijden door diepe sneeuw, echt unieke ervaring voor mij en ijsvissen voor mijn man we hebben alles gedaan in deze week, helemaal top. De leuke groep en onze gids Dirk waarmee we dit alles beleefden, veel mee hebben gelachen ook, maakte deze vakantie onvergetelijk.

Een dikke aanrader dus.

Joke en Aad van Beest

Gereisd met partner in februari 2010

Echt genieten in Lapland

Michel, 3-1-2010

Dit uit hout opgetrokken hotel ligt enkele kilometers buiten Muonio middenin de natuur aan de grensrivier die Finland van Zweden scheidt. Door de rust en de bossen waan je je hier even ver van de bewoonde wereld. Een prima restaurant en mooi hotelkamers maken het verblijf kompleet, zeker wanneer je zoals wij er zijn als het 's zomers bijna 30 graden is. Als je uit het zuiden komt dan is de kennismaking met het feit dat het niet meer donker wordt in de zomer heel apart. De route naar Muonio is ook fantastisch mooi.
Gereisd familie in juli 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harriniva Holiday Centre in Muonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harriniva Holiday Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harriniva Holiday Centre scoort een 8.67 uit 10 op basis van 28 reviews.