Hotel Cumulus Mikkeli

Hotel Cumulus Mikkeli
Cumulus Mikkeli

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cumulus Mikkeli bij:

1 review over Hotel Cumulus Mikkeli in het Nederlands

Opknapbeurt nodig

Sacha, 15-2-2012

Hotel midden in een van de drukste doorgaande straten van Mikkeli. Geen sfeer en heeft z'n beste tijd gehad.

De kamer vertoonde hier en daar wat gebreken. Stopcontacten die bijna loshingen, meubilair dat flink beschadigd was en zijn beste tijd al ruim gehad had. Slechte badkamer. Bank op de gang dat rechtstreeks uit een kringloopwinkel had kunnen komen. We noemen dit nog steeds ons "Golden Girls" hotel, omdat de aankleding ons deed denken aan de woonkamer uit die serie.

In het restaurant van het hotel met wisselend succes gegeten. Eerste dag was het eten gewoon slecht en tweede avond was het erg goed. De eetzaal leek volbehangen met tropisch aandoende artikelen. Terras buiten de eetzaal.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cumulus Mikkeli in Mikkeli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cumulus Mikkeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cumulus Mikkeli scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.