Hotel Sokos Pasila ****

Hotel Sokos Pasila
Sokos Pasila
7,8

5 reviews over Hotel Sokos Pasila in het Nederlands

Het beste hotel van de hele rondreis

Sacha, 8-2-2011

Mooi hotel van een van de beste ketens in Finland, net buiten het centrum. Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen en de tram stopt praktisch voor de deur, beter kun je je niet wensen in een hoofdstad.

De kamer is een van de mooist ingerichte kamers die we ooit tegengekomen zijn tijdens pakketreizen. Heel stijlvol, modern, maar traditionele accenten. Was het eerste hotel waar we een flatscreen tv aan de muur zagen in de kamer, bijzonder in 2006.

Zeer behulpzaam personeel dat hielp onze dagtrip naar Tallinn te boeken. De vriendelijkste Finnen die we deze vakantie tegengekomen zijn.

Eten was goed. Een soort tapasrestaurant in een hotel verwacht je niet in Finland. Desondanks niet bijzonder, maar wel goed.

Een echte aanrader als je in Helsinki bent.

Gereisd met vrienden in juni 2006

Ennie Neem, 25-6-2008

hier de toelichting. Er valt weinig toe te lichten. De lichten functioneerden goed. Met andere woorden: "Prima hotel"
Gereisd met partner in juni 2008

H. Holwerda, 22-8-2007

goed hotel aan de buiten kant van de stad met mooie kamers
Gereisd met partner in augustus 2007

Jarl en Marloes, 10-4-2007

Van 6 tot 9 april 2007 waren wij te gast in Hotel Sokos Pasila. Wij zijn uitermate vriendelijk ontvangen, de kamer (zesde etage) was ruim, luxe badkamer, lekkere bedden, de enige aanmerking is dat de kastruimte niet voldeed aan onze wensen. Het ontbijt is fantastisch. De tram (7b) naar het centrum stopt voor de deur, de rit duurt 10 minuten en kost 2 euro pp. Kortom: prima keuze!
Gereisd anders in april 2007

H. Bervoets, 15-2-2007

Ik ben in dit hotel in januari geweest en vond dit een prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. De ligging is rustig, ten noorden van het centrum, maar met de tram (halte voor de deur en inclusief in de Helsinki Card) ben je in 10 minuten in het centrum. De tram rijdt tot 's avonds laat. De kamers zijn ruim en modern. Goeie douche. Gratis parkeergelegenheid!! Vriendelijk personeel bij een goed ontbijt met veel keus. Onder het hotel is een fitnessruimte met toestellen en er is een squashbaan. Kan dit hotel iedereen aanraden!
Gereisd alleenreizend in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sokos Pasila bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sokos Pasila in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sokos Pasila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sokos Pasila scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.