Hotel Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport*** bij :

1 review over Hotel Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport in het Nederlands

Prima luchthavenhotel

Remco, 16-12-2010

We werden door Finnair in dit hotel gezet na een annulering van onze vlucht, waardoor we pas de volgende dag verder konden vliegen. Wel een eindje verwijderd van de terminal, maar de shuttle bus brengt je er gratis naartoe. Lokatie is prima voor zaken of een kort nachtje tussen twee vluchten. Vakantiegangers hebben hier op het industrieterrein weinig te zoeken.

Prima kamers, zoals altijd in Holiday Inn. Netjes, schoon en kleurrijk. Keurige badkamer.

Ontbijt ook prima zoals altijd in Holiday Inn. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.