Hostel Eurohostel

5,2

Matig

5 reviews over Hostel Eurohostel in het Nederlands

severine, 15-9-2006

De kamers zijn wel netjes, de douches en toilet kunnen schoner. Voor finse begrippen een goedkoop hotel en daar hebben we het dan ook mee vergeleken. Ligt 10 min lopen van het centrum en goede verbinding met de tram.Ontbijten deden wij bij de aankomsthal van Viking line, daar heb je leuk uitzicht over de haven
Gereisd met partner in september 2006

mat, 12-9-2006

Vies hostel met vuile wc's en douche's. Heb me niet gedouched aldaar en ben in het hostel niet naar de toilet geweest. Een gore boel daar met veel dronken mensen. Geen aanrader, ondanks dat het vlak bij het centrum ligt.
Gereisd met vrienden in oktober 2002

aafje, 30-8-2006

Wij zijn hier maar 1 nachtje geweest. Voor 1 nacht vond ik het prima. Wel eenvoudig natuurlijk, maar onze privekamer en de gedeelde sanitaire ruimten waren wel schoon enzo, dat is wel belangrijk vind ik. Het personeel was zakelijk, niet echt vriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2006

Roy, 10-9-2005

Ik vond het niet echt wat hier. Aardige medewerkers, maar verder sfeerloos / niet echt schoon en de prijs / kwaliteit verhouding klopt niet. Te duur dus voor wat je krijgt. Ik geloof dat er nog een ander hostel komt, gaan ze flinke concurentie van krijgen.
Gereisd anders in september 2005

RiS, 11-8-2005

Prima hostel. Zowel beddegoed als badlakens worden verstrekt. 1x verbleven op 1-persoonskamer, perfect. 2-persoonskamer, bed was iets harder. Rustige ligging. Dicht bij scheepsterminals. Eenvoudig te bereiken met tram. Op 10 minuten lopen van centrum. Service aan de balie erg goed.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Eurohostel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Eurohostel in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Eurohostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Eurohostel scoort een 5.17 uit 10 op basis van 6 reviews.