Hotel Leyte Park ***

Hotel Leyte Park
Leyte Park

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leyte Park bij:

1 review over Hotel Leyte Park in het Nederlands

redelijk

raynier, 5-6-2009

leyte park is een leuk hotel de kamers zijn vrij ruim en redelijk netjes .ze hebben ook lodgeszoals ik aan de buitenkant zag zijn die vrij ruim. ze hebben het hotelalleen laten versloppen en ze zijn nu bezig om het langzaam aan op te knappen .ze hebben een paar restaurants waarvan 1 aan het water mooi restaurant met goed eten.het hotel ligt op een rustige plek op een heuvel met een tricycle rij je in 10 min naar winkels .ik zou er zeker nog naar terug gaan als ik in tacloban zou zijn
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leyte Park in Tacloban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leyte Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leyte Park scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.