Hotel De Mercedes **

5,8

5 reviews over Hotel De Mercedes in het Nederlands

Behoorlijk voor weinig geld

michel, 4-8-2009

Heb hier in juli 5 dagen verbleven. betaalde 814 peso per nacht(ongeveer 12 euro), elementaire maar ruime kamer met douche en WC, airco en TV. De bediening aan de receptie is wel vriendelijk en behulpzaam. Internetruimte (ongeveer 30 pc's aanwezig, voor 20 peso per uur). Terugvlucht naar Manila werd geregeld door uitbaatster van het internetcafé voor een zeer redelijke prijs. Je verblijft wel in een erg drukke buurt, maar van overlast geen sprake
Gereisd alleenreizend in augustus 2009

Johannes Riesenbeck, 15-6-2006

Verleden jaar in November en December (2005) 2 maanden verbleven voor 23.000 peso per maand (1 euro = 67 peso) en dit is inkl. cable tv. aircon, huistelefoon met gratis stadslijn, + goedwerkende ijskast, en mij is het goed bevallen. Dit jaar ga ik weer en neem nu de kamer van 12.000 peso per maand (is op de 3e verdieping)
Gereisd anders in juni 2006

j.riesenbeck, 18-10-2005

In Juli 2003 meer dan 1 maand in dit hotel (mercedes) verbleven en is mij goed bevallen. Goed opletten met betalen (een paar dagen in vooruit) omdat de kassier verkeerde datum aanhoudt. Kamer was prima met cable TV en aircon en elke dag schoongemaakt met schone handdoeken. Schuin tegenover het hotel het Amerikaanse restaurant OUR PLACE met goed eten tegen redelijke prijzen.In november 2005 ga ik weer naar Cebu-City en wederom in Mercedes Hotel in checken. Omgeving van het hotel is niet ideaal maar dat geldt voor de meeste plekken in Cebu-City en wordt veroorzaakt door de enorme armoede in de Filippijnen. Altijd op je hoede zijn want ze zien de buitenlanders als "a bag money on 2 legs" Niet donkere straten ingaan altijd verlichten straten opzoeken. Succes
Gereisd anders in oktober 2005

jan, 24-3-2005

echt ronduit slecht, nooit naar toegaan. Tenzij je een ongezellige, slechte service, slechte buurt (stank en kans op beroofd wil worden). Sommige kamers hebben zelfs geen vloerbedekking, ja echt. Ja de prijs is relatief goedkoop 700 /1000 peso (ong. 10-13 euro) voor een kamer.

Er zijn echt betere hotels voor dezelfde prijs. Probeer ergens in midtown. Mercedes ligt nl. in cologne = downtown.

Gereisd anders in maart 2005

Vincent D., 24-12-2003

Heb voor mijn studie 1 jaar in cebu gewoond en heb verschillende hotels/guesthouses bezocht. Deze is zeker een van de goedkoopste en meest schone in Cebu. Het enigste nadeel is de ligging van het hotel, namelijk downtown Cebu (Barangay Camaguian en dichtbij Colon street)en geloof mij tenzij je opzoek bent naar drugs of hoertjes moet je hier niet wezen. De kans dat je in de directe omgeving van dit hotel wordt lastig gevallen door allerlei vage figuren die je geld willen is erg groot. En ga niet naat mc'sherry pension house naast dit hotel want daar worden regelmatig invallen gedaan door de politie (Eigen ervaring), en ook al laten ze de buitenlandse toeristen met rust (mits onschuldig) dat wil je niet van dichtbij meemaken.Ik zou willen adviseren om een guesthouse in Talamban of Banilad te nemen. Vraag het een locale taxi-chauffeur en hij brent je naar een van deze veiligere wijken.
Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Mercedes in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Mercedes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Mercedes scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.