Hotel Willys Beach Resort ***

Hotel Willys Beach Resort
Willys Beach Resort

3 reviews over Hotel Willys Beach Resort in het Nederlands

Johan, 9-1-2007

Willy's Beach Resort moet het vooral hebben van zijn magnifique ligging aan een paradijselijk stuk van White Beach. De kamers zijn niet bijzonder. Ik heb zelfs nog een uur midden in de nacht opgesloten gezeten in de badkamer, omdat de veer van het slot het begaf. Uiteindelijk heeft het personeel de deur eruit moeten zagen. Het ontbijt is niet om over naar huis te schrijven, en op dagen dat ze ontbijtbuffet serveren ronduit slecht. Omdat Willy's Beach resort was volgeboekt heb ik de eerste dagen gelogeerd in Patio Pacific. Voor een vergelijkbare prijs vond ik Patio Pacific veel verzorgder (alleen niet direct aan het strand gelegen, maar drie minuten lopen).
Gereisd met partner in maart 2006

michelle, 19-7-2005

Willys beach resort is een prima resort. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. In het restaurant kan je heerlijk eten voor een prima prijs. Probeer zeker is een mango-shake! Het is ongeveer 15-20 minuten lopen naar het D'mall. Boracay is inderdaad paradijs op aarde. Zou zo weer gaan.
Gereisd anders in juli 2005

robin&Cindy, 29-8-2004

Willys beach resort is een paradijs op aarde toen wij er waren (1998). Het strand is het mooiste van de wereld en je eet 's-morgens en 's-avonds op dit mooie paradijselijke strand. De reia naar boracay is niet makkelijk maar des te leuker, dus geen vette duitsers maar alleen mensen die kunnen genieten van het mooiste wat het leven biedt ga en wel nu!
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Willys Beach Resort in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Willys Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Willys Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.