Hotel Bohol Tropics Resort ****

Hotel Bohol Tropics Resort
Bohol Tropics Resort

5 reviews over Hotel Bohol Tropics Resort in het Nederlands

Piet Frericks, 12-6-2007

Ik ben er een week geweest in februari. Het weer was er uitstekend. De kamers prima en ze werden elke dag heel goed schoongemaakt. Ik heb elke dag gegeten in Atanacio en dat smaakte uitstekend. De bediening was uitterst vriendelijk en beleefd. Zonder extra kosten werd een mooie tafel voor ons klaargemaakt op onze laatste avond. Ik ga er zeker nog een keer naar terug.
Gereisd met partner in februari 2007

Huibert, 11-8-2006

Leuk resort , is altijd onze vaste verblijfplaats als we in tagbilaran zijn.

Ligt dichtbij de haven en bij de stad dus het is goed te bereiken.

Als je voor de stad komt (shoppen of boodschappen ) dan is de ligging uitstekend, maar kom je voor strand en duiken dan is de ligging niet al te best.dan raad ik je aan om naar Panglao te gaan. wel zijn der 2 leuke zwembaden.

Het eten is er prima en kost niet veel. de kamers zijn schoon en zijn ook niet duur personeel is er uiterst vriendelijk

dus kortom een prima resort!

Gereisd anders in augustus 2006

Femie Hovius-Mendaros, 22-8-2005

Fantastische accomodatie die eigenlijk verplaatst zou moeten worden naar Panglao Island, want vakantiegangers zoeken ook strandplezier.

Dan zou het een echt top-resort zijn.

Echter heel gezellig en het eten is werkelijk voortreffelijk.

Kindvriendelijk.

Gereisd anders in augustus 2005

Ko & Jo, 13-2-2005

Hotel ligt vlak bij de aankomstpier nabij de stad tagbilaran. Eten en drinken is uitstekend, maar voor strand, duiken etc. is de ligging niet goed, dan moet je naar Panglao-Island.
Gereisd anders in februari 2005

Niels, 16-10-2004

Geen strand, wel aan zee. Dichtbij centrum. 2 leuke zwembaden incl. glijbaan + peuterbad.
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bohol Tropics Resort in Bohol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bohol Tropics Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bohol Tropics Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.