1 review over Hotel Tune in het Nederlands

AirAsia Hotel, Veel voor weinig

Bjorn, 30-3-2013

Wil je naar Filipijnen dan kun je goedkoop via HongKong invliegen (60 enkele reis). Je komt vervolgens aan in Clark.

Clark/Angeles, dit is het Pattaya van de Filipijnen, veel stripclubs, bars en rode lampen. Gezien het feit veel mensen geen connected flight hebben naar bijv Boracay of Pallawan ben je genoodzaakt de overnacht in Clark/Angeles.

Tune-Hotel is een tophotel, een zakelijk, net nieuw gebouwd hotel.

Prachtige badkamers, goed airco en dit alles voor nog geen 18,--

Wel is het zo dat het een Air-Asia hotel is.

Je kunt dus nog meer faciliteiten verkrijgen, alles tegen meerprijs, het blijft Air-Asia.

Al met al een tussenstop op Clark meer dan waard, bezoek eens 1 avond/nacht de wandelstraat, een belevenis.

Veel oude mannen met jonge meisjes.

Het hotel ligt tussen de airport en het centrum is, beetje vreemde plaats.

Een Jeepney is spotgoedkoop dus doen !

Ik weet niet hoe andere hotels in Angeles zijn, maar ik heb zo mijn vermoedens gezien het hoge sextoerisme ;-)

Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tune in Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tune scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.