Hotel Bohol Beach Club ***

Hotel Bohol Beach Club
Bohol Beach Club
8,3

4 reviews over Hotel Bohol Beach Club in het Nederlands

goed hotel in rustig ongeving

Gerard de Groot, 14-4-2010

ben hier geweest december 2007

ik had een kamer aan de luxe zijden van het complex

de kamer viel een beetje tegen niet echt luxe maar de kamers waren wel schoon

ja en dan het strand echt super Hagel witte zand

echt heerlijk ik verbleef maar een 2 nachten hier in dit hotel maar ik had makkelijk een week kunnen door brengen heerlijk de rust hier

Gereisd alleenreizend in december 2007

In 1 woord fantastisch

G. Klauwers, 10-1-2010

Juli 2007 zijn we hier met 2 gezinnen, bestaande uit 4 volwassene en 3 kinderen, geweest. We verbleven in de executive suit. Wat een verblijf! Zeer ruim en luxe kamer. Het (hagelwitte) strand op 2 meter voor je terras, 1 (van de 3 zwembaden) op 4 meter van je achterdeur. Verder een prima restaurant met zeer varierende buffetten, gezellige bars (met 's avonds lokaal entertainment) en zeer vriendelijk personeel. Een verblijf om nooit te vergeten en we zullen hier zeker nog eens terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Wim, 20-3-2008

Uitstekend beach resort: het strand is groot (2 km) en heeft voldoende ligstoelen en hangmatten, het eten is uitstekend (vooral de visgerechten zijn aan te bevelen), de kamers zijn netjes, de medewerkers zijn talrijk en behulpzaam en het prijspeil is zeer gunstig.

Gevaar bij dit resort is dat je het terrein niet afkomt, omdat het 15 kilometer van het eiland Bohol (met de auto te bereiken door twee paralelle bruggen) ligt en je dus geneigd op het resort op Panglao te blijven.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Nienke, 7-10-2007

Het is een schitterend hotel, al zie je zo wel wat mankementen. Het strand is niet super breed maar wel genoeg plek. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten smaakt heerlijk! Kijk wel uit met pittige gerechten als je dit niet gewend bent!

Goede aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bohol Beach Club in Panglao Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bohol Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bohol Beach Club scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.