Hotel Lalibela Mountains View

Hotel Lalibela Mountains View
Lalibela Mountains View
8,5

6 reviews over Hotel Lalibela Mountains View in het Nederlands

Schitterend gelegen hotel.

Henk, 19-11-2013

Het hotel oogt nieuw, hoewel men hier en daar nog aan het werk is. Onderhoud wordt dus wel gepleegd. Wij konden geen mankementen ontdekken. Alles was schoon en functioneerde naar behoren. Het uitzicht is fenomenaal. Groot terras waar je wat kon drinken. Maar ook onze kamer had een groot balkon met geweldig uitzicht. Het eten (wij kregen een buffet) was uitstekend.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

schitterend panorama

willy, 26-1-2012

modern in lokale materialen gebouwd hotel met prachtig terras en zonsondergang van uit je bed.

Op 10 minuten bergop stappen naar de hoofdstraat.

Vriendelijk personeel. De kamers zijn comfortabel en zeer netjes.

Het restaurant is redelijk met caraibische invloed. De kok is Jamaicaan. Nu maar hopen dat het onderhoud op peil blijft. Momenteel functionneert alles naar wens, inclusief warm water.

Gereisd met vrienden in januari 2012

mooi

Ferrere, 22-7-2011

zeer bijzonder, intresant. goede service. goede kamers
Gereisd alleenreizend in november 2010

de mooiste plek ooit gezien

petra meijboom, 30-8-2010

We hebben hier twee geweldige dagen gehad. het hotel is een verademing na de andere hotels in Ethiopie. Mooie schone kamers, lekker eten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaar. Jammer dat de afwerking van het hotel toch wat gebreken kent( kijk maar eens naar de ramen , keurig in de kunsstof maar slecht afgewerkt. bv twee glasplaten waar het er een moest zijn waardoor er kieren ontstaan met alle gevolgen vandien.

Onze was werd er keurig verzorgd. S'avonds een feest ivm St maryiam,9 mei verjaardag van maria en iedereen werd door de hoteleigenaar uitgenodigd om mee te eten en drinken van de injerrra, barbeque, koffieceremonie . We hebben de mensen zelfs aan het dansen gezien met de typerende schouderdans!. Voor mijn man die last had van zijn darmen heeft de kok speciaal een keteltje water opgezet om 6 keurig geschilde aardappels te koken! Volgens hem de methode om er van af te komen. Een echte aanrader dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Prachtig uitzicht, mooie schone kamers

ella1956, 22-2-2010

Ik sluit me volledig aan bij de vorige beoordeling. We hebben het prima gehad in het hotel. Jammer dat er nog geen agregaat was, waardoor de voedselvoorraad in de keuken niet goed gekoeld werd. Onze zoon, die kok is, werd door de manager uitgenodigd om het personeel in de keuken leren hoe ze een nagerecht feestelijk konden serveren. Dus niet een groot stuk bavarois op een bord geschoven, maar leuk met een takje mint en zo. Helaas was een van ons ziek (ws. van de bedorven eieren in de bavarois), maar die werd ook prima verzorgd.

Het restaurant is aan drie kanten met grote ramen. Tijdens de regenbuien liep het water helaas tussen alle kieren door het restaurant in, maar dat mocht de pret niet drukken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

een prachtig uitzicht

marja, 13-2-2010

Het nieuwe mountain view hotel (open sinds midden 2009) biedt een schitterend uitzicht over de omgeving. Het is momenteel het beste hotel in Lalibela, maar er vlak naast verrijst alweer een nieuw hotel. Daar men met slechte materialen bouwt en vrijwel niet aan onderhoud doet, valt de boel bij de meeste hotels al snel weer uit elkaar. In ieder geval kun je in het mountain view lekker eten, de kamers zijn ruim en schoon en hebben allemaal een prachtig vrij uitzicht.
Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lalibela Mountains View in Lalibela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lalibela Mountains View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lalibela Mountains View scoort een 8.5 uit 10 op basis van 7 reviews.