Accommodaties Estland

Denk je aan een vakantie naar Estland? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot beoordelingen van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Estland allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Estland, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 31 Appartementen, 8 Campings, 126 Hotels, 3 Vakantiehuizen, 9 Hostels en 5 Pensions in Estland. Je kunt 75 vakantiefoto's van Estland bekijken op Zoover. Daarnaast kun je 1 video van Estland zien op Zoover. Tallinn is de meest geliefde vakantie regio in Estland. Klik voor overige regio’s op het kaartje of in de lijst eronder. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Estland zijn Tallinn, Tartu, Pärnu en Haapsalu. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Estland zijn Alexander Nevsky Cathedral, Toompea Castle en Tallinn Town Hall.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Estland bij:

Je hebt gekozen Land
Meer bestemmingen
Type bestemming
Aan zee in Estland (140)
Type accommodatie
Appartementen in Estland (31)
Campings in Estland (8)
Hotels in Estland (126)
Vakantiehuizen in Estland (3)
Hostels in Estland (9)
Eten (31)
Kamers (38)
Inrichting (6)
Hoeveelheid ruimte (9)
Staat van het sanitair (2)
Aantal sterren
Booking.com (131)
Expedia.nl (84)
Hotels.com (82)
trivago (64)
Boek direct bij Zoover (40)
Ebookers.nl (38)

9 beoordelingen
super hotelleuke doos
9,4
8 beoordelingen
Erg leuke verrassing . Tophotel !Ik ga er zeker terug.
2 beoordelingen
Ons favoriete spahotel
8,9
6 beoordelingen
Heerlijk hotel in een levendige omgevingzeer goed gelegen hotel
7,6
8 beoordelingen
goede ligging nabij oude stadVlakbij oude centrum
8,2
6 beoordelingen
perfecte ligging in het oude stadsgedeeltePrima hotel
8,6
9 beoordelingen
Fraaie kamer, vlakbij oude centrum van TallinnUitstekend hotel op 5 minuten van het oude centrum
8,4
8 beoordelingen
Goed hotel voor zowel zakenreiziger als toeristGOED HOTEL
7,6
12 beoordelingen
Mooie Hotel, .....maar !Mooie plek, maar economy kamers zijn zeer krap
8,8
4 beoordelingen
Aanrader!
8,3
6 beoordelingen
aanraderMooie ligging, kamer kon beter
8,7
7 beoordelingen