7,2

5 reviews over Hotel Von Stackelberg in het Nederlands

Historisch hotel met chique, eigentijdse inrichtin

., 14-10-2013

Het hotel is gehuisvest in een historisch gebouw. Van buiten oud en verzorgd, modern en mooi van binnen. Het gebouw staat naast een drukke kruising onder de Burgberg. Onze kamer lag zeer rustig in een bijgebouw onder het dak. De kamer was zeer groot, en was uitgerust met dakraam, airconditioning en een ruime badkamer. Er was geen lift in het bijgebouw. Gratis wifi aan de ontvangst. In het hoofdgebouw is een lift. De ontbijtzaal bevindt zich in de kelder en ook een grote spa. Op de begane grond en op de binnenplaats (bij mooi weer) is het restaurant. het hotel is aangepast aan gehandicapten Het personeel en de service was buitengewoon vriendelijk. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en veelzijdig. Parkeren in de buurt van het hotel mogelijk. De oude stad is te voet goed te bereiken.
Gereisd anders in oktober 2013

Een stukje van de drukte en toch centraal.

., 25-9-2013

Het hotel ligt wel aan een belangrijke weg maar ook vlak bij de oude stadsmuren. Het was de stadsresidentie van de naamgever. Men kan alleen via trappen naar het hotel en het bijbehorende restaurant. We sliepen in een zeer rustig gelegen plek, maar met twee lange trappen. Naast de receptie vindt u een kleine lounge en een binnenplaats met parasols. Het personeel is behulpzaam en attent. Met Engels kom je heel goed terecht. Gratis wifi. Men kan hier ook bij slecht weer prima verblijven in de stad. Een prettige vakantie.
Gereisd anders in september 2013

Mooi stadshotel in top locatie!

., 25-9-2013

Een zeer mooi stadshotel met klasse ligging (5 minuten lopen naar de oude stad), met vriendelijk behulpzaam personeel. Zeer mooie gezellige kamers. Ik beveel de kamers naar de binnenplaats aan, die aan de straatkant zijn erg luid. De kamers zijn zelfs uitgerust met een pc en gratis internet. Bij het ontbijt is er een zeer ruime keuze. Voor een stedentrip naar Tallinn kan ik het hotel in ieder geval aanbevelen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Von Stackelberg bij :

ZEN - een lachwekkende aanblik in Tallinn.

., 15-9-2013

Het werd als zen kamer beschreven, een met ruwe tegels uitgeruste kleine kamer naar de straatkant. Belachelijk was de badkamer met bubbelbad functie: er paste een kleine mens in. Dus romantisch is dat niet. Verder zei de brochure: bamboe tapijten en houten jaloezieën. Niet gezien. Het ontbijt is normaal zonder extra's, en past op 4 kleine tafels. Wij bekijken het Grand Hotel Tallinn en wensen daar in de spa te zitten, want hier kost alles weer eens dikke Euro's. Nog iets: taxichauffeurs halen hier woekerwinst. Niet te geloven... Alleen de gele nemen. We hebben 3 maal de prijs betaald vanaf het vliegveld, ondanks onderhandeling vooraf. Omdat wij in de nacht aankwamen, waren alle andere taxi's in het verkeer.
Gereisd anders in september 2013

Aanbevelenswaardig hotel op een centrale locatie.

., 7-7-2013

Heel mooi en goed gelegen hotel, het historische centrum is op loopafstand. De kamers zijn modern en praktisch ingericht. De keuze bij het ontbijt is beperkt. We hebben echter zeer veel restaurants in de omgeving.
Gereisd anders in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Von Stackelberg bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Von Stackelberg in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Von Stackelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Von Stackelberg scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.