Hotel Vana Wiru ***

Vana Wiru
4,7

Matig

4 reviews over Hotel Vana Wiru in het Nederlands

Zeker geen aanrader! Vuil en vies.

Krislin vettik, 28-9-2013

Ben daar afgelopen weekend geweest. Ben zelf van Estland maar woon al jaren in Antwerpen in België en ga toch af en toe terug naar Tallinn, helaas helaas heb ik deze keer voor dit hotel gekozen!Op website ziet het allemaal netjes uit en ligging is prima, dus ik ging voor de liggin.Op verschillende sites ziet jij dat deze hotel ****sterren heeft , maar blijkbaar is dat zo niet, dus dat zit al fout( als het waar was verdienden ze het toch niet)

Eerste zicht toen wij aankwamen was goed,wij hadden alle valiezen achter gelaten en gingen verder naar stad in, pas volgende ochtend merkte ik in welke hotelkamer wij terecht gekomen waren, het was vies en al lang niet gepoetst geweest, heb er foto's van genomen en ze zullen hier ook verschijnen, poetsvrouw heeft het later wat gepoets maar het was nog vuil! Hygiëne was dikke 0 . Stuk van afgebeten nagel onder het bed, en personeel zegde tegen mij , dat geloof ik niet dat het zo is. Sorry maar ik raad deze hotel niet aan

Gereisd met vrienden in september 2013

centrale ligging in oude binnenstad

Pia, 27-8-2011

minpunten: geen airco en matig sanitair.

pluspunten: ligging, grote kamer, goede prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in januari 2011

Charlotte, 24-4-2007

In mei 2006 een bezoek gebracht aan Vana Wiru hotel in Tallinn. Voor ons was het een perfect hotel. Ligging is goed, personeel erg vriendelijk, ontbijt is lekker. Kortom, een heel goed hotel voor deze prijs.
    Gereisd anders in april 2007

Richard, 18-4-2007

Mooi hotel, binnen de stadsmuren van het oude centrum, aan de hoofdwinkelstraat.

Aanrader voor iedereen die deze bijzondere stad wilt bezoeken!

Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vana Wiru bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vana Wiru in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vana Wiru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vana Wiru scoort een 4.67 uit 10 op basis van 4 reviews.