Camping Kivi Talu

Weer vandaag8°-2°

2 reviews over Camping Kivi Talu in het Nederlands

Ruime camping

Ada de Jong, 19-8-2017

Het terrein zit vol ' grapjes', dat maakt het wel een beetje bijzonder. Wij hebben er genoten van de rust en de ruimte. Op twee kilometer lopen is een bushalte naar Tallinn. Overigens kwamen we er later achter dat het ook te fietsen is.

Bij regen zou het afwassen iets minder comfortabel zijn. En. We waren wel blij dat het rustig was anders zou het dringen zijn. Bij de voorzieningen ( zoals vaak in de Baltische Staten weinig sanitair).

Gereisd met partner in augustus 2017

Tot nu de mooiste camping.

Henny, 11-8-2015

Na alle negatieve berichten over de City Camping en Pirita.

Zijn wij na veel zoeken hier gerecht gekomen met onze camper.

Het is hier een waar paradijs zeer zeker geschikt voor Campers caravans of tent richtprijs €23 Inc alles voor de camper.

De camping ligt 15 km van Tallinn af maar openbaar vervoer is 2 km vanaf de camping.

Wij zijn met de camper naar Tallinn gegaan en 100 meter voor het oude centrum is er een parkeerplaats Pärnu maantee 24

Ook geschikt voor grote campers prijs €6 voor 24 uur.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kivi Talu in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kivi Talu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kivi Talu scoort een 8.83 uit 10 op basis van 2 reviews.