Vakantiepark York Lakeside Lodges

York
Vakantiepark York Lakeside Lodges
York Lakeside Lodges

• Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark York Lakeside Lodges bij:

1 review over Vakantiepark York Lakeside Lodges in het Nederlands

Rustig parkje en toch snel in de stad

ML, 5-12-2013
  • Onderkomen7

Het parkje heeft houten huisjes rond een soort grote vijver. Behalve voor sportvissers is er niets op het parkje te doen. Het is er wel zeer rustig. Voor kinderen lijkt het mij gevaarlijk zo dicht bij het water. Er staan wel een paar speeltoestellen. Bussen vertrekken vanaf het winkelpark op loopafstand bij de (supergrote) Tesco naar het stadscentrum. Dit kost ongeveer 3 pond voor een retour. De inrichting van de huisjes is een mengelmoesje is van jaren '70 schrootjes en ''moderne'' meubels zoals glazen tafels. Maar op zich is het huisje verder goed uitgerust want er is ook een vaatwasser en wasmachine (deze niet geprobeerd overigens). De bedden lagen wel goed alleen een beetje een muffig dekbed. Ik zou zelf vooral beddengoed meenemen. Er waren ook nog wat handdoeken en theedoeken beschikbaar maar wij hadden alles zelf bij. De man van het park komt vooraf en achteraf de ''meter opnemen'' voor het elektrisch. Dat is een beetje typisch. Wij moesten nog iets van 15 pond betalen.
Gereisd met vrienden in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark York Lakeside Lodges in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark York Lakeside Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark York Lakeside Lodges scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.