Hotel Lady Anne Middleton's ***

8,4

10 reviews over Hotel Lady Anne Middleton's in het Nederlands

Super hotel

A. de Waal, 2-6-2012

Was hier al een keer eerder geweest, wat toen prima en nu nog beter. Hadden nu een 3 persoonkamer,helemaal super! Grote kamer,grote badkamer, op de begane grond, schoon, genoeg handdoeken, koffie,thee etc, televisie. Ontbijt uitstekend, gaan hier zonder aarzeling beslist weer terug.
Gereisd met vrienden in mei 2012

mooi gelegen, dicht bij centrum en bezienswaard.

j dijkstra, 7-7-2011

Mooi hotel. hotel is verdeeld in meerdere losse gebouwen. Rustig gelegen.

Ontbijt is in buffetvorm (redelijk keus) en nog van de kaart te bestellen. Is zeker wel voldoende. Onze kamer was erg mooi en zeer ruim van opzet. Je bent zo in de stad.

York is een mooie stad, genoeg te doen voor een aantal dagen en anders kun je met het openbaar alle kanten op. Castle Howard is bijvoorbeeld echt de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Perfect gelegen

Ra, 24-1-2011

Heerlijk hotel, wij hebben onze huwelijksreis gevierd in charlie chaplin's kamer. Heel sfeervol, vriendelijk personeel. Het hotel is op loopafstand van alle winkels en het Yorvik museum.
Gereisd met partner in december 2004

Prima hotel

Leon, 27-12-2009

Leuk gelegen hotel met gezellige uitstraling. Toen we in de sneeuw aankwamen was onze kamer lekker voorverwarmd; leuk detail want vaak kom je in een koude kamer aan. Ontbijt is eenvoudig, maar wel goed. Kamer zeer schoon, maar wel een beetje gedateerd. Op de dag van aankomst en vertrek konden we onze koffers makkelijk bij de receptie in bewaring geven. Zou er zo naar terug gaan.
Gereisd met partner in december 2009

goed hotel

Fam.Kristel, 3-6-2009

Prima hotel. Kamer iets verouderd. Vriendelijk personeel, goede service.

Bezienswaardigheden op loopafstand.

Wat ons betreft aan te raden

Gereisd met partner in mei 2009

Super gezellig

Desirée, 17-1-2009

Het is een echt knus familiehotel bestaande uit 6 gebouwen uit verschillende tijdsperiodes.

Het personeel is aardig en behulpzaam en weten na een dag al wie je bent. Alle trappetjes en smalle gangentjes in de gebouwen vind ik juist een pluspunt, voor mij draagt dit bij aan een gevoel van knusheid en gezelligheid, ook al is het met koffers een beetje onhandig, maar goed, dat is maar twee keer (1x heen en 1x terug).

Onze kamer was erg ruim, netjes en schoon, maar een klein beetje verouderde afwerking.

Het eten en de service in het restaurant is ook super, het eten is redelijk goedkoop maar erg goed, met een luxe allure.

De ligging t.o.v. het centrum is goed, je loopt over de brug en bent al bij de eerste 2 musea, als je iets verder loopt, loop je ongemerkt het winkelcentrum in.

Een paar meter naar rechts, als je uit het hotel komt, en je kunt zo de stadsmuren op.

Al met al een hotel wat ik ten zeerste zou aanbevelen als je van 'oldy worldy' (ouderwets) Engelse gezelligheid houdt

Gereisd met vrienden in december 2008

C. Groen, 5-3-2008

prima hotel voor een weekendje York, we hadden een goede kamer met prima bedden, badkamer en goed ontbijt en dat was alles wat we nodig hadden.
Gereisd met partner in maart 2008

Anneke, 28-7-2006

Ben in mei geweest, vond het hotel niet echt super, heb wel betere gehad in York. Bar ongezellig en de weg naar de kamer was ook een aardige weg, trappen op,deuren, alstig als je bagage hebt en niet makkelijk te vinden. Kamer was wel netjes, Ook lekker dicht bij het centrum. Beninmiddels 6x in York gewwest, maar zal dit hotel geen 2e keer meer kiezen.
Gereisd anders in juli 2006

niermela, 31-1-2006

familie villahotel 2 verdiepingen er is wel een klein zwembad aanwezig en het is gezellig hoor. Proffesioneel health center inclusief in dit hotel te gebruiken. Loopafstand naar het centrum.
Gereisd anders in januari 2006

R. Meurink, 29-4-2005

Het is een echt hotel in oude stijl bijgebouwd aan de oorspronkelijke bebouwing.

Het is centraal gelegen op 5 minuten loopafstand van het centrum

De personeel is erg vriendelijk, de kamers netjes en schoon en het ontbijt en diner was perfekt. Al met al kan ik dit hotel bij iedereen aanraden

Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lady Anne Middleton's bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lady Anne Middleton's in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lady Anne Middleton's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lady Anne Middleton's scoort een 8.43 uit 10 op basis van 13 reviews.