Hotel Hilton York ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton York bij:

3 reviews over Hotel Hilton York in het Nederlands

prima hotel

Sytske, 6-1-2012

Prima hotel, is geen Hilton zoals je verwacht,maar dat wisten we van Engeland,Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is uitstekend.

Als de prijs een beetje meezit, volgend jaar weer

Gereisd met vrienden in november 2011

dit is geen 4 sterren hotel

Kim, 9-1-2010

kamers waren redelijk ruim, badkamer aan vervanging toe, zeker voor 4 sterren hotel. Tijdens ons verblijf was er een feestje met een band beneden, wij sliepen op de 1e verdieping, het was alsof de band naast ons bed stond. Ligging was wel ideaal, met 2 minuten lopen in het centrum. Oploskoffie op de kamer van DE (lekker) en beneden bij het ontbijt serveren ze iets anders dat ze koffie noemen, wat we alle vier niet weg kregen. Onze verwachtingen lagen hoger, omdat we dachten dat het een viersterren hotel van Hilton was.
Gereisd met vrienden in januari 2010

slechte service en geluidsoverlast

Frans en Elvira, 8-12-2009

Afgelopen weekend tijdens een stedentripje naar York verbleven wij 1 nacht in het Hilton hotel York.

Helaas een ontzettende afknapper!

De kamer zijn wel netjes ingericht, maar het bed (eenvoudig spiraalbed) past niet bij een 4-sterrenhotel.

Het grootste minpunt was echter dat er een Christmas party was in een van de conferentiezalen. Dit begon pas om half elf en duurde tot 1 uur 's nachts en aangezien wij daar 2 verdiepingen boven sliepen was slapen tot 1 uur geen optie. Heel vervelend na een lange dag (overtocht boot) en het slenteren door York. Vanwege de geluidsoverlast hebben we de receptie gebeld, maar helaas was er geen andere hotelkamer beschikbaar. Na dreigen met het indienen van een klacht zouden we 50% korting krijgen op de kamerprijs. Echter de volgende dag bij de check-out bleek het toch niet mogelijk. Nu gaan we via de reisorganisatie een officiele klacht indienen.

York is trouwens een erg leuk stadje met leuke winkels en een gigantisch grote kathedraal.

Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton York bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton York in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton York scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.