Hotel Best Western Monkbar ***

Hotel Best Western Monkbar
Best Western Monkbar
8,4

15 reviews over Hotel Best Western Monkbar in het Nederlands

Prima plek voor bezoek stad York

edwin.ferdinandus, 6-8-2012

Prima hotel aan de rand van het centrum van York. Hotel is gesitueerd in een oud klooster en recht tegenover de Monkbar gate. Via deze poort kom en bijna direct terecht bij de York Minster en hier speelt alles zich af. Wat voorbeelden, The Ghost Tour, Tea at Betty's eten bij Jamie Oliver en een erg leuke oude middeleeuwse stad waar veel spookverhalen de ronde doen. Hotel is prima, sanitair is erg gedateerd en het hotel is nogal gehorig. Parkeren gaat prima, indien je wel een plaatsje kunt krijgen bij het hotel zelf.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Perfect hotel in het centrum

Jeroen, 16-6-2011

Voor een zakelijk bezoek dit hotel aangedaan. Mijn kamer bevondt zich in de dependance en was prima in orde, mooi en schoon sanitair met koffie en theefaciliteit in de kamer. Een fantastisch ontbijtbuffet zoals je in Engeland kan verwachten, heerlijke toast, scrambled eggs en een overvloed aan zoetigheid en vleeswaren.

De bar is perfect maar niet al te groot...wel gezellig.

In het centrum voldoende kroegjes en restaurants..aan te bevelen ook voor de zakelijke bezoeker.

Gereisd zakelijk in oktober 2010

Fijn hotel met gastvrij personeel

Rob, 24-2-2010

Tijdens een korte trip naar York 1 nacht in dit hotel verbleven. Wat direct opviel was de buitengewoon gastvrije ontvangst. We voelden ons hier direct thuis.

De ligging van het hotel is vlakbij de stadsmuur en het leuke oude centrum van York.

Om de hoek is een halte van de touristic bus. Hiermee kun je voor niet echt veel geld 24 of 48 uur door York crossen en de bezienswaardigheden (Cliftons Tower, The Shambles e.d.) bezoeken.

De kamers van het hotel zijn redelijk gehorig en het ligt aan een vrij druk kruispunt dus van wat verkeersgeluid moet je niet opkijken. Een kamer aan de achterkant is een goed idee bij dit hotel.

Het eten in de bar is aan te raden voor als je niet echt uitgebreid wilt dineren.

Al met al een warm, prettig hotel met een paar kleine minpuntjes.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Monkbar bij:

Erg leuk hotel, prima gelegen

Eric Goyvaerts, 29-7-2009

We logeerden er in juli 2009 en sliepen in een van de iets ruimere "balcony rooms".

Uitstekend hotel, nette kamers een uitgebreid ontbijtbuffet en een aan te raden restaurant.

Mooie binnenplaats. Vlakbij het centrum. Er is een ruim parkeerterrein uitsluitend voor hotelgasten.

Gereisd met partner in juli 2009

Aanrader

Inez, 26-12-2008

Gastvriendelijk, gezellig en mooi hotel. Ligt op loopafstand van het mooi centrum.
Gereisd met vrienden in december 2008

geweldig hotel geweldige stad en geweldige winkels

dammers, 21-12-2008

monkbar is geweldig!! je zit vlakbij de stad, er zit een geweldige chinees om de hoek van het hotel richting monkbar voor maar 6 en een halve pond heb je een all you van eat buffet!! je kan je auto parkeren bij het hotel gratis!! wij hadden een geweldige kamer nr 40 helemaal boven in het hotel, soort penthouse, we hadden nl een trap voor onze kamer alleen, een geweldige badkamer met bad douche toilet toiletartikelen en een handdoekdroger en een fohn. op de kamer nog een broekpers ideaal!! ik heb op de engelse site weleens een punt van kritiek gezien op dit hotel, hier ben ik t dus totaal niet mee eens!! voor de volgende gasten van dit hotel, veel plezier!!
Gereisd met vrienden in december 2008

mooi hotel met zeer goede ligging t.o.v. centrum

m.c. van Dijk, 6-12-2008

een mooi en gezellig hotel met een zeer goede ligging t.o.v. het centrum van York. Ligt direct aan de andere kant van de stadsmuur vlakbij de Minster.
Gereisd met partner in november 2008

echt engels

Peter en Cor, 29-6-2008

De vriendelijkheid van het personeel valt echt op.

Prima vermaakt daar.

Gereisd familie in juni 2008

Wilma Mensing, 23-1-2008

De Kamer was ruim en gezellig ingericht en had ook een ruime badkamer met ligbad. Alles was goed schoon en ook de matrassen waren goed.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Verder kan ik er weinig over zeggen omdat we hoofdzakelijk buiten de deur hebben vertoefd.
Gereisd met vrienden in december 2007

Anja en Fred, 27-12-2006

Leuk hotel met een gunstige ligging bij het centrum

Parkeerplaats is wat krap. Kamer was erg goed met heerlijke bedden.

Ontbijt is goed met veel keus.

Gereisd met partner in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Monkbar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Monkbar in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Monkbar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Monkbar scoort een 8.39 uit 10 op basis van 17 reviews.