Uitstekend

1 review over Appartement Ingleby Manor in het Nederlands

Heerlijke plek in het mooie North Yorkshire

mdevries, 31-7-2015

Als we in Engeland zijn is dit onze favoriete bestemming. Aan de voet van de heuvels van de "North York Moors" ligt dit eeuwenoude en schilderachtige Manor House. Het huis is prachtig gerestaureerd door de eigenaar, zonder dat het ruige en desolate van het gebouw is aangetast. Het bevat verschillende appartementen die zeer compleet zijn ingericht en van alle luxe voorzien. De bedden zijn goed en in elk appartement is een goed uitgeruste keuken. We werden allerhartelijkst verwelkomd door mevrouw Bianco die een heerlijke cake voor ons had gebakken. Verse eitjes lagen klaar in een mandje in de keuken. Er was haardhout aanwezig. Vanuit Ingleby Manor lopen vele public footpaths naar het prachtige gebied in de omgeving. Een half uurtje lopen en je staat bovenop de Moors, het grootste aaneengesloten heidegebied van Europa. Een aanrader voor een rustige vakantie in een prachtig gebied.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ingleby Manor in Ingleby Greenhow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ingleby Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ingleby Manor scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.