7,5

2 reviews over Camping Blue Dolphin Holiday Park in het Nederlands

Leuk vakantie met de kinderen

Lucy, 18-11-2009

Wij zijn met de herfst vakantie naar Haven Blue Dolphin holiday park geweest. Wij hebben het heel leuk gehad er was maar een probleem en dat was dat de bedden in ons caravan heel slecht waren, je kun alle veren voelen en wij hebben zelf uiteindelijk op de bankbed geslapen. De kinderen van 4 en 2 jaar hebben overall aan mee gedaan met kinder clubs en de locatie is goed vlak bij scarborough en york, veel te doen en zien in de omgeving,
Gereisd familie in oktober 2009

w.van dijk, 24-9-2007

Als restaurant is er een Burger King tent en iets heel ongezellig waar je kunt ontbijten. Er zijn 2 amusementhallen!!!! Een bar waar je ook niet vrolijk wordt. Het winkeltje heeft een beperkte keus. Het is zo als je alleen in Engeland ziet, overal caravans: achter, voor, links en rechts van je. Wel heel schoon en een prachtige kust vlak achter het terrein. Heel goed om uitstapjes in de prachtige omgeving te maken.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blue Dolphin Holiday Park in Filey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blue Dolphin Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Blue Dolphin Holiday Park scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.