6,5

Matig

2 reviews over Camping Riverside Park in het Nederlands

prima ligging voor bezoek aan Stratford upon Avon

sasnet, 15-11-2009

Zeer nette camping, heel veel plaatsen op keurig gras. Net uitziend sanitairgebouw. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt omdat we een mobilhome huurden. Uitstekend mobilhome! Zeer schoon, alles aanwezig, tot in de puntjes verzorgd. Mogelijkheid om op de camping te ontbijten/lunchen en snelle hap in de avond, al vanaf 1pond een eenvoudig ontbijt. De ontbijtruimte sprak ons niet zo aan, klein en ietwat armoedig. In de zomer kun je er buiten ontbijten of ontbijt gewoon meenemen naar mobilhome waar je ook buiten kunt zitten is ook een optie.

Verder is op de camping niets zo veel te doen, maar wij waren niet in het hoogseizoen. In het boekje stonden wel activiteiten genoemd. Vanaf de camping kun je voor een klein bedrag met een watertaxi naar het centrum van Stratford en een paar minuten, dus geen parkeerprobleem/kosten en leuk om te doen.

IN de omgeving is genoeg te doen en te zien.

Gereisd familie in augustus 2009

Nicolai, 1-2-2008

Caravan gehuurd via toeroperator. Prachtige nieuwe caravan. Camping heeft voor de rest niks te bieden. Omgeving is wel leuk.
Gereisd anders in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riverside Park in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riverside Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Riverside Park scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.