Hotel Ettington Park ****

Hotel Ettington Park
Ettington Park

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ettington Park bij:

1 review over Hotel Ettington Park in het Nederlands

Hotel pretendeert meer dan het voorstelt ....

Spinner, 17-5-2012

Mooi hotel ( en duur) in een prachtige natuurlijke omgeving. Hier twee nachten verbleven en we hadden allebei het idee dat wij niet welkom waren. Men maakte zich meer zorgen of onze creditkaart wel 'valid' was dan, of wij het wel naar onze zin hadden en dat het personeel dat gaf wat men pretendeerde. Met name het ontbijt was teleurstellend. Het ontbijt was van 7.30 tot 9.30 maar toen wij op de 2e ochtend om 9.10 binnenkwamen was de gehele ontbijtzaal al afgeruimd. Een beetje tegen lege tafels aankijken was alsof we ons in een lijkenkamer waanden..

Geen humor, veel plichtsbesef maar een slechte service. Echt een hotel waar men het moet hebben van de bruiloften en congressen.

Kortom wil je voor hetzelfde geld meer waar boek dan wat anders! Een afknapper dus.

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ettington Park in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ettington Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ettington Park scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.