Hotel Best Western Stoke On Trent Moat House ****

Hotel Best Western Stoke On Trent Moat House
Best Western Stoke On Trent Moat House
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Stoke On Trent Moat House bij:

3 reviews over Hotel Best Western Stoke On Trent Moat House in het Nederlands

Goed hotel

Reiziger64, 8-4-2014

Wederom in dit hotel verbleven. Kreeg een upgrade naar een suite. Dat was een genot. Een zeer grote kamer met eethoek en zithoek. Zelfs de badkamer was erg groot.

Ook de kleine dingen waren goed geregeld. Extra dikke en grote handdoeken bijv. Prima service.

Verder was dit hotel goed als altijd.

Gereisd zakelijk in maart 2014

Goed hotel

Reiziger64, 25-9-2013

Goed hotel. Prima kamer met een heerlijk bed. Ruime badkamer. Douchen in het bad vind ik een beetje 'outdated' maar goed. Er zit antislip in het bad.

Fitness ruimte is uitgebreid. Wel druk omdat ook niet hotelgasten hiervan gebruik mogen maken. Het zwembad is daardoor ongeschikt om even baantjes te trekken.

Diner was goed behalve dessert. Had een bordje vers fruit besteld. Maar het fruit was droog, stond denk ik al een tijdje klaar.

Al met al wel een hotel om terug te gaan.

Gereisd zakelijk in september 2013

Prima hotel

Reiziger64, 4-7-2013

Dit hotel heeft een goede kamer met aparte zitje. Bedden liggen goed. Voldoende kastruimte. Ook douche is prima van temperatuur en waterdruk.

Hotel heeft een groot restaurant waardoor het niet echt gezellig zitten is. Het eten daarentegen is goed. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Al mogen ze voor mij wel iets anders verzinnen dan die 'kunststof-jam' in kuipjes. Voor de prijs van het hotel verwacht ik iets beters.

Moderne fitness ruimte en mooi zwembad, sauna, etc. Zelfs ruimte om bijv. zumba lessen te volgen. Nadeel is wel dat je als hotelgast deze ruimte moet delen met de lokale bevolking. Hierdoor erg druk. Dat kan ik niet waarderen als ik een dergelijk, toch kostbaar - 135 euro/n, hotel boek.

In de kamers gratis internet. Vind ik tegenwoordig een 'must'.

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Stoke On Trent Moat House in Stoke-on-Trent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Stoke On Trent Moat House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Stoke On Trent Moat House scoort een 7.4 uit 10 op basis van 3 reviews.