Uitstekend

1 review over Appartement Bowden Close House in het Nederlands

,,Schot in de roos,,

Erwin van den Broek, 14-8-2013

Geweldig victoriaans huis uit de 17-de eeuw met prachtig uitzicht op zee.

De foto's van de aangelegde tuin op de website spreken voor zich. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We verbleven in het appartement ,, Foxglove,, met een geweldig dakterras zodat we konden genieten van de zonsondergang. Ideaal als uitvalbasis om het prachtige Devon te verkennen. Iedereen zei vooraf:,, Engeland? Daar is het toch altijd slecht weer? Nou,in Zuid Engeland staan overal palmbomen, we hadden 18 dagen prachtig weer (27-35 graden) Geen wolkje gezien! Ook geen files en tolwegen trouwens. Links rijden gaat ook vanzelf.

Kortom een schot in de roos!!

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bowden Close House in Torquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bowden Close House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bowden Close House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.