Camping Woodovis Park *****

8,7

16 reviews over Camping Woodovis Park in het Nederlands

keurige kleine camping

mario, 17-8-2017

Woodovis is een kleine camping. enkele tientallen plekken voor tent/camper. mooie luxe stacaravans te huur. overdek zwembadje. weinig/niets te doen voor kinderen. zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek! Zeer kind- en hondvriendelijk.

Anke, 4-8-2017

Camping woodovispark is een hele mooie, niet te grote camping. Het ligt mooi en het personeel is zeer vriendelijk!!

Ook hier werd onze hond vriendelijk begroet en was zeer welkom. En ze hebben een mooi honden-uitlaatveld op de camping.

Dichtbij ligt een mooi, groot natuurpark waar je heerlijk kunt wandelen, maar ook met de kinderen kunt klimmen, fietsen, kanoën en canyoning.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camp site, rustig en goed onderhouden.

R, 27-7-2014

Een prachtige camp site, rustig en goed onderhouden. De staf is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze stacaravan (Finch deLuxe) was schoon en van binnen ruim opgezet. Er was zelfs een koelvriescombinatie aanwezig!

Op de camping zijn wandelingen in de omgeving van Woodovis (Dartmoor) verkrijgbaar. Het zwembad is niet groot, daarom mag er weinig (geen balspellen etc.). Logisch maar de kinderen vonden het wel jammer. Het bubbelbad maakte echter weer veel goed.

Let er wel op dat de extra activiteiten (zoals de plastic ballen in het

zwembad) vaak alleen in de Engelse (!) vakantieperioden worden gehouden. Het boogschieten is voor 8+ maar gelukkig kon er een uitzondering worden gemaakt voor onze zoon omdat het niet erg druk was. Hij had zich er speciaal op verheugd en het uur vloog dan ook om.

Op advies van de camping medewerkers zijn we gaan eten in de Copper Penny Inn, dat om de hoek is gelegen, maar dat vonden we geen succes. De rest was zeker voor herhaling vatbaar :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige Vakantie

Jan Vennix, 18-10-2013

In september 2013 zijn we een week op Woodovis Park geweest. Het was

fantastisch! Het personeel was behulpzaam en heel vriendelijk. We voelden

ons daar heel erg thuis. De sta-caravan was mooi, schoon en goed onder-

houden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

De omgeving is geweldig, vooral van het Dartmoor National Park hebben we erg genoten. De natuur en de ruimte was prachtig.

Elke morgen hebben we heerlijk gezwommen in het overdekte zwembad

met bubbelbad. Zo kun je je dag relaxt beginnen.

Deze camping is een echte aanrader en we willen er in de toekomst dan ook graag eens terugkomen.

Jan en Mieke Vennix, Nederland.

Gereisd met partner in augustus 2013

Top camping!

Ellie Beijaard, 19-8-2013

Prachtige, rustige camping met zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Het sanitair is uitstekend. Wij zijn dit jaar voor de 7e keer geweest. Het wandelen in natuurgebied Dartmoor is echt een belevenis!!

Heerlijke rustige camping

familie Lever, 2-8-2013

Een prachtig onderhouden camping met leuke enthousiaste beheerders. Voor rustzoekers een prima plek.

Prima camping

Familie de Jong, 27-7-2013

Het team maakt dat de gasten zich zeer welkom voelen, zeer vriendelijk en behulpzaam. Rustige camping, na 22.00 uur rust tot 8.00 uur. Geen hoera-camping. Niet zo heel geschikt voor oudere kinderen. Ligt groen en beschut, geen lawaai van verkeer. Wij kampeerden er met tenten.

Heerlijke camping

Annette Haverkamp, 24-7-2013

rustige kleine schone camping met een klein groepje vriendelijke gemotiveerde mensen. Hun slogan is Kom als gast en ga als vriend.

Zwemmen onder de 15 jaar niet zonder begeleiding is een verzekerings dingetje. Verder in het zwembad niet springen en duiken, geen bommetjes en niet spelen met ballen. Leek even erg maar viel erg mee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijke plek op het Engelse platteland

Mart Erik, 7-5-2012

We waren hier een week begin mei. Camping is klein, met grotendeels stacaravans. Max. 50 plaatsen. Prima stacaravan met verwarming zelfs op de slaapkamers (super finch); was helaas ook nodig. Lekker zwembad, bubbelbad èn sauna die je gratis kunt gebruiken de hele dag door. Dat heb ik nog maar zelden meegemaakt. Zeer vriendelijke beheerders, toen de dvdspeler kapot bleek was er binnen een kwartier een nieuwe! Alles is zeer verzorgd, zelfs de oprijlaan lijkt geschoffeld. Een prima plek in een prachtige streek. Als je rechtstreeks boekt ook niet duur, vonden we.
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Leuke camping!

Berry, 1-8-2011

Een mooie, rustige en kleine camping. Binnenzwembad lekker warm, alleen mogen kinderen onder de 15 jaar niet alleen zwemmen.

Vanaf de camping een goede bereikbaarheid naar bezienswaardigheden. Verder is er op de camping een winkeltje en is het personeel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Woodovis Park in Tavistock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Woodovis Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Woodovis Park scoort een 8.74 uit 10 op basis van 16 reviews.