Camping Trevalgan Holiday Farm

Camping Trevalgan Holiday Farm
Trevalgan Holiday Farm

2 reviews over Camping Trevalgan Holiday Farm in het Nederlands

The place we all wanna go next year!

Staalsmid, 8-1-2010

camping Trevalgan in St Ives is ons heel erg goed bevallen. Ondanks het zeer slechte weer dat we troffen, hebben we hele goede herinneringen en plannen we ons volgend bezoek. Kan niet wachten op het groot schaakbord, de dames die 's ochtends in hun bestelautootje met brood en kranten langs de tent komen, de bus naar het centrum van St Ives-die je op de camping aflevert- en natuurlijk die fantastische douches waar je je na een natte dag heerlijk kunt schoon en warm kunt douchen met radio Cornwall in je oren! Een geweldige camping. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de omgeving, de mogelijkheid om te verdwalen op de kliffen en de uitspanningen in St Ives!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Gezellige camping, erg goed bevalleen

M.Veen, 28-8-2009

Enigszins afgelegen van St Ives in een prachtige omgeving. Startpunt voor de coastal path wandelwegen met spectaculaire vergezichten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trevalgan Holiday Farm in St. Ives, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trevalgan Holiday Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Trevalgan Holiday Farm scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.