Camping Treloy Tourist Park

Treloy Tourist Park

1 review over Camping Treloy Tourist Park in het Nederlands

geen sfeervolle camping

Marieke, 29-8-2010

Of we stonden niet gezellig of heel de camping is wat sfeerloos. We zijn hier 4 dagen geweest. Stond allemaal rijtje aan rijtje en er hing echt nul sfeer. Naast ons 'rijtje' was ook (gewoon midden op de camping) de plaats voor caravan opslag. Zag er dus niet zo gezellig uit. Verder prima zwembad. Niet zo groot, wel verwarmd. Leuke speeltuin voor de kinderen. De omgeving maakt echt alles goed hoor. Prachtige kust en Newquay is ook een gezellig plaatsje met veel toeristen en winkeltjes. Als je even zoekt kun je s'avonds ook wel een leuk eettentje vinden aan zee.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Treloy Tourist Park in Newquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Treloy Tourist Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Treloy Tourist Park scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.