Appartement Trelawne

Onvoldoende

1 review over Appartement Trelawne in het Nederlands

Doen we NIET over!

Jose, 10-8-2012

Veel te duur voor wat je krijgt. Het Holiday Park is vrij groot, bestaat uit mooie stacaravans (wel erg op elkaar gepakt) en een aantal appartementengebouwen (lijkend op kazernes). Rond een oude Manor gesitueerd, prachtig uitzicht over een vallei (als je geluk hebt en het goede uitzicht hebt). En wij hadden geluk. Mooi uitzicht en voor de rest vonden we het helemaal niks. Het was kaal, super kleine keuken, zeer slecht meubilair (ook nadat het al omgeruild was op ons verzoek), met de franse slag schoongemaakt, bij binnenkomst stonk het. Duidelijk niet de juiste voorbereidingen getroffen voor een nieuw seizoen. De muren en het plafond binnen waren wel zuiver maar heel veel meer pluspunten kan ik niet noemen. Overwegend een HolidayPark met engelse gasten. Het binnenzwembad was niks, het buitenzwembad zag er leuk uit, helaas was het weer er niet naar. Bekijk de foto's en doe het dan niet! Wel een prachtige streek om vakantie te houden. Zie tips.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trelawne in Looe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trelawne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trelawne scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.