Vakantiehuis Three Gates Farm Cottages

Three Gates Farm Cottages

1 review over Vakantiehuis Three Gates Farm Cottages in het Nederlands

Geweldig

Martijn, 20-8-2013

Three gates farm beschikt over een 5-tal cottages. Wij hebben een week in The Granary mogen verblijven.

Een erg netjes en mooi huisje van bijna alle gemakken voorzien (vaatwasser, oven, magnetron en bestek en servies uiteraard met een grote koelkast met vrieslades) voor een terras met 's ochtends zon, 's avonds geen zon. (in juli)

Het dichtstbijzijnde grote stadje is Tiverton (15-20 min met de auto) en van daar zit je zo op de snelweg.

De eigenaren zijn erg attent en meedenkend. Onze kinderen (3 en 5) hebben genoten van het zwembad, de speeltuin en het eieren rapen.

Wij hebben genoten en buiten het Engelse hoogseizoen vind ik dit een goede optie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Three Gates Farm Cottages in Huntsham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Three Gates Farm Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Three Gates Farm Cottages scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.