Bed and Breakfast Wellington House ****

Bed and Breakfast Wellington House
Wellington House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wellington House bij:

1 review over Bed and Breakfast Wellington House in het Nederlands

Goede verblijfsplek

thea, 5-7-2012

Mijn man ik waren 10 dagen te gast bij Rosemary en Bruce van de B & B Wellington House. Uiterst vriendelijke en zorgzame mensen. Gaven advies over dingen die we konden doen. Kamer met douche en toilet was netjes. Rosemary verzorgde elke morgen het ontbijt met genoeg keus. Ze zorgde ervoor dat we niks te kort kwamen. Wellington House ligt op een perfecte lokatie met aan de ene kant de mooi natuurlijke haven en aan de andere kant het strand. Wij hebben genoten van Falmouth, het is een heerlijk plek ( leuke restaurantjes en goede pubs ) en een goede uitvalbasis voor de rest van Corwall. Wij hebben veel gewandeld ( beetje wennen aan de stevige heuvels.) En ontzettend veel gezien. De eerste keer Engeland is ons ondanks het niet al te mooie weer niet tegengevallen. Zie ook mijn beoordelingen en foto's van de omgeving. Het is zo jammer dat er zo weinig beoordelingen op Zoover staan over Engeland. Wij zijn eigenlijk ook meer gericht op de zuidelijke landen, maar Engeland is nu ook favoriet.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wellington House in Falmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wellington House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Wellington House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.