Camping Quantock Orchard

7,5

2 reviews over Camping Quantock Orchard in het Nederlands

Een super vakantie gehad

Loes Rosink, 31-8-2010

Wij zijn hebben een te gekke vakantie gehad. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een kleine camping met een klein zwembadje en een klein speeltuintje. Onze zoon van 2 vermaakte zich erg goed in beide. Niet als andere campings in Engeland met mega gokhallen e.d. Op ong. 1.5 km vertrekt een stoomtrein. Dit is goed te belopen, al is het wel langs een drukke weg. Wij zijn er

elke dag even geweest omdat onze zoon het erg leuk vond.

De stacaravan was klein & knus (wij hadden de kleinste geboekt, er zijn grotere). Douche en het bed waren niet zoals thuis, maar dat heb je meestal op vakantie. Maar we hebben ons goed kunnen redden. Onze stacaravan was wel goed schoon.

Hou er alleen rekening mee dat je voor alle bezienswaardigheden en supermarkten in de auto moet stappen en een tijdje moet rijden. En het verkeer gaat daar wat langzamer vanwege de pitoreske wegen. Bath is 1-1,5 uur rijden

Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Leuke rustige camping

J. Ligtvoet, 14-8-2010

Leuke rustige camping met niet al te groot zwembad. De stacaravans zijn niet heel schoon maar verder is wel alles aanwezig zoals magnetron, oven, grill, fornuis, douche en toilet. De winkel op de camping heeft maar een beperkt assortiment. Dichts bijzijnde (kleine) supermarkt is 10 km verder. Grotere supermarkt vind je in Minehead (16 km) en Taunton (17 km). Camping ligt kort bij een behoorlijk drukke doorgaande weg aan een onoverzichtelijke kruising.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quantock Orchard in Crowcombe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quantock Orchard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quantock Orchard scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.