Vakantiehuis Clanville Manor (+ B&B)

Vakantiehuis Clanville Manor (+ B&B)
Clanville Manor (+ B&B)

1 review over Vakantiehuis Clanville Manor (+ B&B) in het Nederlands

super cottage voor op boerderij

sander.dewit, 16-8-2010

Wij hebben een week verbleven in de self-catered cottage "the tallet". dit is een 4 persoons, 2 slaapkamer cottage. Alles is aanwezig voorzien van luxe zoals afwasmachine, sateliet tv, verwarmd zwembad etc etc. Voor onze kleine van 2.5 was er alles geregeld zoals kinderzitjes, speelgoed binnen en buiten etc. Op het erf, op 2km van het dorpje, is er van alles te doen voor de kids: kippen eten geven, eieren rapen, eendjes eten geven, poezen, dammen bouwen in riviertje etc etc. wij hebben hier een top tijd gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Clanville Manor (+ B&B) in Castle Cary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Clanville Manor (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Clanville Manor (+ B&B) scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.