Camping Lincoln Farm Park

8,6

7 reviews over Camping Lincoln Farm Park in het Nederlands

Nette, rustige camping

Harald, 21-8-2016

Goed onderhouden, nette, rustige camping. Vriendelijk personeel.

Goed en schoon sanitair, bizar grote douche cabines. In het grote badhuis was het water ook nog lekker warm, in het kleine badhuis was het water te koud.

We reizen altijd op de bonnefooi met onze tentjes rond. Dat is niet zo'n goed idee in Engeland, maar hier hadden ze gewoon plek, met elektriciteit, en dat lijkt in dit land niet vanzelfsprekend. De plek was voldoende ruim en mooi vlak. De grootste tent moest op het grind staan (daar moet het grondzeil wel tegen kunnen!) de kleine tentjes moesten na 3 nachten verplaatst worden (anders wordt het gras lelijk!). Er waren wel meer regeltjes, zoals waslijnen verboden.

Tamelijk dure camping, en dan moest er ook nog overal voor worden bijbetaald. Wifi kost veel geld, zwembadje 4pond volwassene, 2pond kind is ook niet echt gratis voor een uurtje zwemmen. Zwembad is ook maar beperkt open (en ook prive af te huren). Zwembadje is klein, maar wel warm, en met bubbelbad. En ja, ook onze wedstrijdzwemmertjes mochten alleen onder begeleiding zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goede camping

Kilian, 13-8-2016

Strak georganiseerd/geregeld. Rustig gelegen, beetje in the middle of nowhere. Grote supermarkt, Sainsbury, in Whitny is 20 minuten rijden. Nette camping. Ruime pitches, maar voor Engelse begrippen wat hutje mutje op mekaar als alle pitches bezet zijn. Goed sanitair. Zwembad is niet bij de prijs inbegrepen en moet je van tevoren reserveren. Je mag dan met je gezin een uurtje zwemmen. Speeltuintje voor kleine kinderen, geen disco of entertainment. Geen restaurant. Voor de kampeerders is er een tenters kitchen met magnetron, koelkast, vriezer, afwasgelegenheid en overdekte picknicktafels. Op circa 10 km van de RAF basis Brize Norton en de camping ligt onder de aanvliegroute. Op doordeweekse dagen zie je overdag regelmatig C-130 Hercules, Airbus A400M en Voyager vliegtuigen overkomen. Niet storend en voor vliegtuigliefhebbers wel leuk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel erg mooi! Sanitair in orde. Te georganiseerd.

marjoriethuis, 10-8-2014

Nog een mooiere plek dan op Abby Wood! Echter Abby Wood vriendelijker!We werden meteen gewaarschuwd dat de pubers niet op de camping mochten spelen, hoe we precies onze vouwwagen dienden neer te zetten etc. We werden niet geloofd dat de wifi het niet deed, we werden weggestuurd om het maar weer eens opnieuw te proberen. Het zwembad lag er keurig bij, maar in dezelfde ruimte en achter de waakzame receptiemedewerksters en dat nodigde gezien alle extra bezorgdheid niet uit om daar te gaan zwemmen. Verder echt mooie schone camping. Pun in de straat waar zij connecties mee hebben veel te duur om te gaan eten. De toen euro die je korting zou krijgen is kolder als je de prijzen ziet! Verder goed ligging ten opzichte van Oxford en de Cotswolds.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goed verzorgde nette camping!

JHvD, 27-7-2013

Mooie, net onderhouden camping. Goed sanitair! Gelegenheid om privé zwembad te huren. Ideaal voor bezoek aan Oxford of de Cotswolds.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

prima camping, erg verzorgd

voetelink, 5-6-2011

Wij zijn net terug na een week op vakantie te zijn geweest op deze camping. Het is een mooie en zeer goed aangelegde camping. De receptie is tevens "campwinkel"Je kunt er op bestelling brood krijgen. Het sanitair is super schoon en er wordt goed toezicht gehouden op de naleving van de regels. Wij zonden het alleen jammer dat er nergens vermeld stond dat je voor het zwembad moestg betalen tijdens openingsuren. (2x per dag) Je moet dan 9 pond betalen om met 2 persenen te kunnen zwemmen. Dat is dus wel vreemd want dat staat niet op de site vermeld. Je kunt het zwembad ook afhuren voor prive zwemmen. Voor een uur kwam dat neer op 18 pond. Wij hebben dat niet gedaan.

Vanuit de camping is het 10 mile rijden (16 km) naar Oxford. Genoeg in de omgeving. camping is een aanrader maar jammer van het zwembad. Verder hebben ze voor de kinderen een kinderboerderij met veel konijnen wat onze zoon erg leuk vond. De plaatsen zijn groot en verzorgd met fullservice

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Superschoon en netjes!

Fam Kieviet, 29-1-2010

Hoewel het alweer bijna 2 jaar geleden is wil ik toch nog even mijn bevindingen laten weten.

Een zeer nette camping, prachtig schoon sanitair, verharde plekken en aardige eigenaren.

We denken met veel plezier terug aan ons verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2008

John & Pieternel, 1-9-2006

Zeer verzorgde camping. Ruime plaatsen en zeer schoon sanitair waar zelfs achtergrondmuziek is. Er is een apart gedeelte voor tenten. Er zijn koelkasten, diepvriezen en magnetrons beschikbaar voor algemeen gebruik. Centraal gelegen speeltuin en er is een groot speelveld. Er zijn ook twee kleine overdekte zwembadjes met bubbelbad en sauna die je voor prive gebruik kunt afhuren. Erg leuk.
    Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lincoln Farm Park in Standlake, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lincoln Farm Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lincoln Farm Park scoort een 8.58 uit 10 op basis van 9 reviews.