Hotel Holiday Inn Express London Heathrow T5 ***

Hotel Holiday Inn Express London Heathrow T5
Holiday Inn Express London Heathrow T5
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Express London Heathrow T5 bij:

4 reviews over Hotel Holiday Inn Express London Heathrow T5 in het Nederlands

Prima hotel voor stedentrip Londen

Niek, 22-11-2016

Hier verbleven met een 4-daagse stedentrip Londen met touroperator. Ligging buiten Londen, wij werden door onze chauffeur per bus naar Londen gebracht (ongeveer een half uur). Kamers zijn prima; netjes en schoon. Voorzien van alle benodigdheden zoals een föhn en waterkokertje met thee en koffie. Ben je per ongeluk je tandenborstel vergeten (of andere spullen uit de toilettas), dan kun je hiervoor naar de receptie. De bedden waren vrij zacht. Ieder bed had een hard en een zacht kussen, zodat je kunt kiezen. Hotel is best goed geïsoleerd: de vliegtuigen van Heathrow hoor je wel overdag, maar hier lig je niet 's nachts van wakker. Het ontbijt was karig, pistoletjes en croissantjes waren lekker vers, maar er was bijvoorbeeld geen kaas of spek maar enkel jam en honing. Ook eenmaal Fish and chips gedineerd, dit was redelijk aan de prijs en de erwten waren waterig en de frieten slap. Personeel mag ook wel wat vriendelijker. Voor een kort verblijf is dit hotel echter prima.
Gereisd met partner in november 2016

Super hotel!

Marieke17, 6-8-2015

Het hotel ligt buiten Londen en vlakbij Heathrow, dat valt niet te merken, het is erg rustig in Slough. De kamers bevatten alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier zeker nog een keer verblijven.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Goed hotel, ruime kamers

Sandra, 6-5-2015

Drie overnachtingen gehad in dit hotel in combinatie met een busreis naar Londen. Goed hotel met ruime, nette kamers. Prima badkamer met ruime douche. Afstand tot het centrum van Londen is een dik half uur met auto/bus. Ook bereikbaar via metro en bus. In de ochtend een prima ontbijtbuffet zowel Engels al continentaal. Hotel beschikt ook over een pizzeria. In de naaste omgeving is niks te doen. Voor ons geen probleem want wij waren er alleen om te overnachten en ontbijten. Overigens geen last van de vliegtuigen, ramen zijn goed geïsoleerd.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Frank van Maanen, 6-7-2005

Wij waren in dit hotel in het kader van een reisje naar Legoland. Afgezien van alles dat misging bij het inchecken, bleef men ons alle vier de ochtenden vragen of we wilden betalen voor het ontbijt, terwijl dit inbegrepen was. We hadden een familyroom, niet te groot maar voor drie personen (ouders + 1 kind) voldoende. Ligging erg slecht, aan grote weg en slecht met openbaar vervoer bereikbaar. Met taxi binnen half uur in Legoland, met openbaar vervoer ruim een uur. Niet aan te raden als je geen eigen vervoer hebt en naar Legoland wilt.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express London Heathrow T5 in Slough, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express London Heathrow T5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express London Heathrow T5 scoort een 7.82 uit 10 op basis van 4 reviews.