Rye

Matig

1 review over Vakantiehuis Great Knelle Farm Cottages in het Nederlands

Overal schijt aan

jannekevandernet, 23-6-2011

We zijn in juni 2011 te gast geweest op de Great Knelle farm in East Sussex, een boerderij met div. cottages en een bed en breakfast. Dit 600 acres grote bedrijf is prachtig gelegen op de glooiende heuvels op de grens van Kent en East Sussex. Wij verbleven het "the Black Smith's cottage". De cottage was smaakvol ingericht, comfortabele bedden, kortom van alle gemakken voorzien. Helaas was het exterieur minder. Alle deuren naar buiten mankeerde iets aan, vielen van ellende uit elkaar, tochtten. Een van de deuren was slecht te sluiten, waardoor wij op een gegeven moment met een gebroken handvat in ons handen stonden; we kregen de kosten verhaald en het verdere contact met de eigenaar verliep op onaangename wijze. Verder was er buiten geen plek echt poepvrij, zelfs rondom de cottage. De speeltuin sloeg alles!! Er was geen vierkante meter waar geen poep lag, zelfs net onder de glijbaan. Blijkbaar waren de schapen net de week ervoor daar weggehaald.
Gereisd familie in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Great Knelle Farm Cottages in Rye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Great Knelle Farm Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Great Knelle Farm Cottages scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.