Hotel Nutfield Priory & Spa ****

Hotel Nutfield Priory & Spa
Nutfield Priory & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nutfield Priory & Spa bij:

3 reviews over Hotel Nutfield Priory & Spa in het Nederlands

schitterend gebouw en prima service

Jan, 18-5-2013

door de grouponbon was dit een buitenkansje, normaal boven onze prijscategorie. We hebben alleen genoten van het inbegrepen breakfast dat meer dan tiptop in orde was. Geen gebruik gemaakt van de SPA. Kamer was heel proper met een niet zo groot bed, grote tv en dvd, wireless internet. Bediening super vriendelijk. We hebben veel rondgereden om tuinen en kastelen te bezoeken, daarom ook in pubs gegeten gedurende de dag en veel goedkoper dan Nutfield. (je bent al snel 100 euro kwijt aan een avondmaal voor twee)
Gereisd met partner in mei 2013

heerlijk ontspannen in een prachtige pmgeving

ton, 9-5-2013

Een heerlijke tijd gehad. Prachtig kasteelachtig hotel. Prima verzorging,echt op de engelse countryside. Echt aanbevelingswaardig voor een leuke prijs.

Geweldig hotel

Wouter Classens, 8-5-2013

Wij (mijn partner en ik) zijn 3 dagen in dit hotel geweest. Bij het inchecken wordt je meteen vriendelijk geholpen, en ze lopen met je mee naar je kamer. Als je geen zin hebt om je bagage te dragen, geen probleem, daar schakelen ze een mannetje voor in. Je krijgt een goede uitleg van het hotel, de kamer en hoe het ontbijt in zijn werk gaat.

Iedere dag wordt je kamer verschoond en opgemaakt en je kunt onbeperkt koffie/thee/water consumeren voor de prijs van 0.

Ontbijt is zeer luxieus, je krijgt een persoonlijke bedienster en kunt daarna een ontbijt kiezen van het menu, daarna kun je een ronde maken langs het buffetonbijt met genoeg keuze en alle verse sappen die je je maar kunt wensen.

- De spa is zeer goed verzorgd

- De locatie is geweldig, een mooi uitzicht over het natuurlijke landschap. Een station (banstead) op 10 km van het hotel. Dit station is gelegen in zone 6 van london waardoor je een dagkaart reizen in London kunt aanschaffen voor 7 euro, en mooi richting London kunt.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nutfield Priory & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nutfield Priory & Spa in Redhill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nutfield Priory & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nutfield Priory & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.